Axa kiest voor iO voor strategie marketplaces
- Bureaus
- 13 sep 2022 @ 14:49
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - PitchesNieuwe klant
- 13 sep 2022 @ 14:49
- Ryan Baij
iO (Campus Amsterdam) is door Axa Bike Security gekozen. iO gaat Axa helpen bij de ontwikkeling van een marketplaces-strategie op het Amazon-platform, dat zich richt op de Franse markt.
Ook voor de Nederlandse markt zal iO werkzaamheden voor Axa gaan verrichten. Daarbij richt Axa zich op Bol.com, waarvoor iO een content-structuur zal ontwikkelen. Deze wordt geïmplementeerd op alle bestaande Axa-productpagina’s op het platform van Bol.com.
Om de Franse markt beter te leren kennen, zal een uitgebreid keyword-onderzoek worden opgesteld. Op basis van de resultaten hiervan zal iO de bestaande productpagina’s van Amazon France optimaliseren. In een volgende stap wordt een Axa Brandstore gecreëerd, waarmee het Axa-merk in Frankrijk verder wordt uitgebreid. Daarnaast zal een begin worden gemaakt met de ontwikkeling van een marcomstrategie bestemd voor de Franse markt.
De reden om voor iO te kiezen licht Daniëlle Wolfs, Marketing Manager Axa Bike Security, als volgt toe: 'In de open gesprekken, die wij met iO hebben gevoerd, kwam de brede kennis van zaken van het bureau duidelijk naar voren. Daarnaast deelt iO alle kennis, waardoor wij er zelf ook weer van leren. Kortom, we kijken uit naar een prettige samenwerking.'
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
Laatste Nieuws
- Hibou lanceert innovatiehub Hibou/x... 19-06-2025
- KLM lanceert nieuw werkgeversmerk... 19-06-2025
- KFC kiest voor lokale kracht met... 18-06-2025
- [onderzoek] Bijna helft van... 18-06-2025
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation