Nieuw bureau exclusief voor de woonbranche

- Bureaus
- 23 jan 2025 @ 08:35
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 jan 2025 @ 08:35
- Kel Koenen
De woonbranche heeft er een nieuw specialistisch marketingbureau bij: Furnify. Het bureau richt zich volledig op de uitdagingen en kansen binnen deze sector, waar het beslissingsproces van consumenten vaak langer is dan gemiddeld.
Met een focus op SEO, conversieoptimalisatie en gerichte advertenties wil Furnify woonwinkels helpen om zich te onderscheiden in een snel veranderende markt. Volgens medeoprichter Jerry Donker onderscheidt Furnify zich door diepgaande kennis van de woonbranche. ‘Veel marketingbureaus missen het inzicht in de langere beslisprocessen van consumenten binnen deze sector’, zegt Donker. ‘Wij bieden oplossingen die speciaal zijn ontworpen om woonwinkels te helpen groeien en zich beter te positioneren bij hun doelgroep.’
De oprichters van Furnify combineren tien jaar ervaring in de woonbranche met bewezen strategieën. Meer dan 80% van de klanten begint hun zoektocht naar meubels online, een uitdaging die het bureau rechtstreeks adresseert met op maat gemaakte oplossingen. Onderdeel van Furnify’s aanbod is Furnify Insights, een zelfontwikkelde tool die gebruikmaakt van AI om 360-graden klantprofielen te creëren. Deze inzichten geven woonwinkels een beter beeld van klantgedrag en maken het mogelijk om complexe klantreizen te stroomlijnen. Het resultaat: gerichtere strategieën en hogere conversiepercentages.
Furnify benadrukt de laagdrempeligheid van hun diensten. Zowel lokale speciaalzaken als grote ketens kunnen via een kennismaking op de website Furnify.io ontdekken welke online potentie voor hen in het verschiet ligt.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid... 13-06-2025
- KVK speelt met realiteit in nieuwe... 11-06-2025
- Karvan Cévitam mixt verfrissende... 11-06-2025
- Jysk investeert in merkbeleving en... 10-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation