Gassan verlengt samenwerking met Goeiezaak en Elevate Digital

- Bureaus
- 28 feb 2025 @ 15:18
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 feb 2025 @ 15:18
- Kel Koenen
Luxe juweliershuis Gassan zet zijn digitale transformatie voort en verlengt de samenwerking met online marketingbureaus Goeiezaak en Elevate Digital met twee jaar. De vernieuwde samenwerking richt zich op het inspelen op veranderend consumentengedrag en het versterken van de internationale positie van Gassan, met name op de Aziatische markt.
De afgelopen drie jaar hebben Goeiezaak en Elevate Digital bijgedragen aan de online groei van Gassan. Door middel van creatieve campagnes en datagedreven strategieën werd de merkbekendheid vergroot en werden zowel traditionele luxekopers als jongere doelgroepen, bijvoorbeeld via submerk Gigi by Gassan, effectief bereikt.
Een gerichte focus op internationale expansie, met specifieke aandacht voor de Aziatische markt, speelde hierin een cruciale rol. Dankzij flexibele campagnes, afgestemd op lokale marktdynamieken, wist Gassan in het afgelopen jaar 12% boven de gestelde online conversiedoelstellingen te presteren.
Gassan ziet de samenwerking met Goeiezaak en Elevate Digital als een strategische pijler in haar digitale transformatie. ‘Deze samenwerking stelt ons in staat om voortdurend in te spelen op veranderende klantbehoeften en marktdynamieken’, zegt David Bijlsma, Chief Commercial Officer van Gassan. ‘Door innovatie en maatwerk te combineren, versterken we onze online aanwezigheid en vergroten we onze zichtbaarheid wereldwijd.’
Met de verlenging van de samenwerking blijft internationale groei een speerpunt. De Aziatische markt, waar de vraag naar luxeproducten toeneemt, krijgt daarbij extra aandacht. Door campagnes zorgvuldig af te stemmen op lokale culturele voorkeuren en nuances, wil Gassan zich op een authentieke manier positioneren en een sterkere relatie opbouwen met haar internationale klantenkring.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners
- De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons...
- Eerste AI-inhaakbillboard met bewegend persoon
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
Laatste Nieuws
- Gardeners breidt diensten uit met... 27-03-2025
- SAN ABC Accenten 2024 longlist bekend27-03-2025
- Warc Effective 100: Lange termijn... 26-03-2025
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk... 25-03-2025
- 117 nominaties: brede spreiding met... 24-03-2025
- Prazeres United lanceert... 24-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center