OK Creative Agency lanceert €30K-startuppitch

- Bureaus
- 21 nov 2025 @ 11:51
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 nov 2025 @ 11:51
- Kel Koenen
OK Creative Agency viert zijn dertigjarig bestaan met een opvallend initiatief: het Haarlemse bureau stelt een volledig communicatietraject ter waarde van €30.000 beschikbaar voor een veelbelovende start-up. Met de wedstrijd OK30K wil het jonge bedrijven helpen om versneld door te breken met een sterk en onderscheidend merk. Start-ups kunnen zich tot 30 december aanmelden.
De inzendingen worden beoordeeld door een jury met een mix van creatief, strategisch en ondernemend perspectief. De jury bestaat uit Yvonne Prins (oprichter Mad Mojo en voormalig co-CEO UM Nederland), Marc Oosterhout (merkstrateeg bij Eastwood. The art of positioning), Frits Drijver (oprichter OK), Pim Gerrits (wereldrecordhouder en Creative Director bij OK) en Kel Koenen, hoofdredacteur MarketingTribune.
Het initiatief komt voort uit de wens om creativiteit toegankelijker te maken voor nieuwe spelers in de markt. De waarde van een sterk merk wordt volgens Drijver vaak onderschat. 'Veel start-ups bouwen eerst aan hun product, maar uitstel van merkstrategie kost op termijn groei. Met OK30K willen we laten zien dat een slimme creatieve aanzet het verschil kan maken.'

OK Creative Agency – gevestigd in Onze Kapel in Haarlem – staat bekend als een compact, strategisch sterk bureau dat werkt voor onder meer het Louwman Museum, Museumkaart, Alpina, BeFrank en De Beren. 'We combineren dertig jaar ervaring met een pragmatische aanpak', zegt Gerrits. 'Juist start-ups profiteren van een traject dat strategie, design en activatie vanaf dag één samenbrengt.'
Ook voor Start-Ups is OK een goede partner. Van huisstijl tot website. Van social content tot campagne. Van event tot activatie. Bij OK krijg je geen standaard advies, maar een volledig traject waarmee je verder komt. Start-ups kunnen zich aanmelden via okcreativeagency.nl/ok30k, waar ook aanvullende informatie en voorwaarden beschikbaar zijn. Op 30 januari 2026 wordt de winnaar bekendgemaakt.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

