Amayzine lanceert kids-magazine

Amayzine lanceert kids-magazine
  • Content
  • 19 nov 2019 @ 15:25
  • 12241 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Uitgeefstrategie

Uitgeverij Pilot Publishing lanceert Amayzine Kids, het vervolg op online magazine Amayzine.

De lancering vond plaats in het Amsterdamse Pulitzer Hotel. May-Britt Mobach (hoofdredacteur) en Daniëlle Heerkens (creative sales director) stellen dat er voldoende content voor de kleintjes aanwezig is, maar dat de grote kinderen online maar matig bedeeld zijn. Mobach: 'Je struikelt bijna over de babysites en platformen, maar de leeftijd van onze kinderen is ook ontzettend interessant. Zij hebben een eigen stijl, een mening en hebben oog voor de wereld en hun omgeving. Maar er was eigenlijk geen titel die hen dagelijks voedt en inspireert.'

Amayzine Kids richt zich op de iets oudere kinderen van 6 tot 14 jaar en hun ouders en gaat over musea waar je kinderen wél mee naartoe krijgt en restaurants waar zowel ouders als kinderen het leuk vinden. Mobach: 'De kinderen waar wij ons op richten hebben weer zo'n andere en interessante levensfase. Ze worden echt individuen die niet meer klakkeloos aantrekken wat hun ouders willen. Ze lezen zelf en kijken op een eigen manier naar de wereld.'

Ga voor meer informatie naar de website

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken