Amayzine lanceert kids-magazine
- Content
- 19 nov 2019 @ 15:25
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Uitgeefstrategie
- 19 nov 2019 @ 15:25
- Redactie MarketingTribune
Uitgeverij Pilot Publishing lanceert Amayzine Kids, het vervolg op online magazine Amayzine.
De lancering vond plaats in het Amsterdamse Pulitzer Hotel. May-Britt Mobach (hoofdredacteur) en Daniëlle Heerkens (creative sales director) stellen dat er voldoende content voor de kleintjes aanwezig is, maar dat de grote kinderen online maar matig bedeeld zijn. Mobach: 'Je struikelt bijna over de babysites en platformen, maar de leeftijd van onze kinderen is ook ontzettend interessant. Zij hebben een eigen stijl, een mening en hebben oog voor de wereld en hun omgeving. Maar er was eigenlijk geen titel die hen dagelijks voedt en inspireert.'
Amayzine Kids richt zich op de iets oudere kinderen van 6 tot 14 jaar en hun ouders en gaat over musea waar je kinderen wél mee naartoe krijgt en restaurants waar zowel ouders als kinderen het leuk vinden. Mobach: 'De kinderen waar wij ons op richten hebben weer zo'n andere en interessante levensfase. Ze worden echt individuen die niet meer klakkeloos aantrekken wat hun ouders willen. Ze lezen zelf en kijken op een eigen manier naar de wereld.'
Ga voor meer informatie naar de website
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing