The Post en Fizz slaan handen ineen

The Post en Fizz slaan handen ineen
  • Content
  • 7 mei 2020 @ 14:49
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentStrategie

Contentmarketingbureau The Post uit Zwolle en online marketingbureau Fizz uit Meppel bundelen hun krachten in een strategische samenwerking. 6Degrees Media Group, het moederbedrijf van Fizz, heeft de aandelen van The Post volledig overgenomen.

Foto v.l.n.r.: Carlijn Postma, Michiel ten Brink en Yossip de Jong.

Fizz en The Post behouden ieder hun eigen naam en signatuur. 6Degrees spreekt van een grote stap. 'Het brengt de omvang van 60 medewerkers met een omzet van 6,5 miljoen euro.'

Michiel ten Brink, directeur van Fizz, zegt: 'The Post en Fizz gaan verregaand samenwerken door de kernmiddelen, kennis en capaciteiten te delen. Deze samenwerking verbetert onze concurrentiepositie en maakt ons interessanter voor meerdere grote opdrachtgevers.’

Yossip de Jong, mede-eigenaar van The Post, vult aan: 'Beide bureaus hebben de ambitie om zowel nationaal als internationaal verder te groeien. Met deze samenwerking bundelen we onze krachten om die doelen te behalen en onze opdrachtgevers op een breder vlak te bedienen.'

Carlijn Postma, ook eigenaar van The Post, voegt toe: 'Door deze samenwerking kunnen we nu gespecialiseerde klantteams samenstellen. Dat geeft onze relatie met opdrachtgevers meer diepgang en zorgt uiteindelijk voor betere resultaten.'

Postma zal zich blijven toeleggen op het doorontwikkelen van het vakgebied en haar kennis delen via (inter)nationale podia. Yossip de Jong gaat zich volledig inzetten als strateeg en sparringpartner voor de key-accounts. Michiel ten Brink zet zich in voor de verdere ontwikkeling van de bedrijven door te investeren in personeel, organisatie en marktbenadering.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken