VodafoneZiggo en Talpa: 'Tijdens onze presentatie vertellen wij hoe wij met branded content binnen zes weken voor een uitverkocht Ziggo Dome zorgden'
- Content
- 9 mei 2023 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - EvenementMarketing
- 9 mei 2023 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Rozemarijn Vossen (links op de foto) is Campaign Specialist bij VodafoneZiggo en Romy Welling (rechts op de foto) is Senior Client Lead Brand Partnerships bij Talpa Network. Samen presenteren zij tijdens het Branded Content Event editie 2023 op 16 mei in DeFabrique in Utrecht.
De titel van hun presentatie luidt: Hoe branded content zorgt voor een uitverkochte Ziggo Dome! Talpa Network en VodafoneZiggo kregen het voor elkaar om binnen zes weken een Ziggo Dome uit te verkopen door middel van een brandedcontentsamenwerking op het nieuwe tv-format The Tribute Battle of the Bands. Vossen en Welling lichten slechts een klein tipje van de sluier: ‘Tijdens onze presentatie vertellen wij hoe wij met branded content binnen zes weken voor een uitverkocht Ziggo Dome zorgden en uiteraard delen wij de onderzoeksresultaten.’
Lees ook: Allard Ruyl van Talpa Network: 'Merkvoorkeur na het zien van branded content stijgt met 33 procent'
B R A N D E D C O N T E N T E V E N T 2 0 2 3
Create the Content Connection
Dinsdag 16 mei, 2023
DeFabrique, Utrecht
Reserveer hier uw ticket
Meer informatie via brandedcontentevent.nl
Lees ook: Thema Branded Content Event 2023 is Create the Content Connection
Lees ook: Van Bommel van Unravel Research: Branded Content wordt een volwassen advertentievorm
Lees ook: Keynote Van den Bergh en zijn genuanceerde kijk op de nieuwe consument in Nederland
Lees ook: Rick van Dorst: 'Ik geloof niet in platte productadvertenties met Canon als afzender'
Lees ook: Hatice van Leeuwen van MHX: 'Er zal altijd een mix nodig zijn van advertising en branded content'
Lees ook: Frank de Wit van Team5pm: 'Om de juiste keuzes te maken, is een goed onderbouwde videostrategie fundamenteel'
Lees ook: Roy Boere van Wavemaker: 'Met branded content kom je op een heel andere manier bij de consument binnen'
Lees ook: Bram de Leeuw van &C Media: 'Met het toevoegen van een onderscheidende entertainmentlaag maak je als merk het verschil'
Lees ook: Gijs Peetsold van Ad Alliance: 'Goede sponsorfit is meest bepalend voor succes branded content'
Lees ook: Anne Marije de Vries Lentsch van Hearst: 'Onze merken produceren redactionele en commerciële content op dezelfde wijze'
Lees ook: Allard Ruyl van Talpa Network: 'Merkvoorkeur na het zien van branded content stijgt met 33 procent'
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Podcast Show 2023: onafhankelijkheid, awards, medische...
- Snickers zet YouTube-serie in om GenZ te bereiken
- DOSSIER CONTENTMARKETING De Speld: Humor met boodschap werkt...
- ‘Het is oké’ van Sor & Tabitha trapt campagne mentale...
- Wecycle campagne van Stichting Open moet hergebruik stimuleren
- [Marketing the Rainbow #35b] Unilever 8: Dove, van rugby naar...
Laatste Nieuws
- Digitaal merk Proudies richt zich op... 02-06-2023
- Publiekscampagne om goed doel in... 01-06-2023
- Snickers zet YouTube-serie in om... 31-05-2023
- Penelope Cruz in reclamecampagne... 30-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING Unravel:... 30-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING 7 vragen... 30-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres