Erotisch merk 210th opent hotelsuite

  • Food-en-retail
  • 25 sep 2014 @ 14:00
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieIntroductieMerken

De eerste 210th Suite geopend in het Londense boutiquehotel ‘myhotel’ Chelsea is vandaag geopend. Het is voor het eerst dat een erotisch merk – 210th komt uit Nederland - en een hotelketen hun krachten bundelen.

De hotelkamer van het grensverleggende hotel in Chelsea is helemaal ingericht in kleuren en materialen die aansluiten bij de stijl van dit luxe sexy lifestylemerk. Op de kamer staan 210th-producten als massage-, badolie en glijmiddel en hangen sensuele foto’s van het merk. Ook kunnen gasten een arrangement boeken met een stijlvolle 210th giftbox, met erotische artikelen en uitdagende opdrachten. Zo meldt het persbericht.

Verleiding
Eigenaar van 210th Sofie Rockland: ‘Ons motto is ‘Closer Together’. Waar kom je dichter bij elkaar dan in een luxe hotelkamer? Mijn ultieme droom was dan ook het ontwikkelen van een suite die helemaal is ingericht om mensen te verleiden om elkaar de aandacht te geven die ze verdienen. Toen myhotels van deze droom hoorde, besloten ze deze unieke samenwerking aan te gaan.’ Als de 210th Suite een succes blijkt, dan is het de bedoeling om meer erotische suites te ontwikkelen.

Renovatie
Myhotels werd opgericht in 1999. Er zijn inmiddels 3 myhotels. Het hotel in Chelsea werd in 2002 geopend in een chic landhuis in de wijk Brompton Cross. Het doel van het hotel, dat stijl en excentriciteit combineert, is om de induele gasten een service te bieden die ze nergens anders vinden. Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken