Erotisch merk 210th opent hotelsuite
- Food-en-retail
- 25 sep 2014 @ 14:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InteractieIntroductieMerken
- 25 sep 2014 @ 14:00
- Redactie Food en Retail
De eerste 210th Suite geopend in het Londense boutiquehotel ‘myhotel’ Chelsea is vandaag geopend. Het is voor het eerst dat een erotisch merk – 210th komt uit Nederland - en een hotelketen hun krachten bundelen.
De hotelkamer van het grensverleggende hotel in Chelsea is helemaal ingericht in kleuren en materialen die aansluiten bij de stijl van dit luxe sexy lifestylemerk. Op de kamer staan 210th-producten als massage-, badolie en glijmiddel en hangen sensuele foto’s van het merk. Ook kunnen gasten een arrangement boeken met een stijlvolle 210th giftbox, met erotische artikelen en uitdagende opdrachten. Zo meldt het persbericht.
Verleiding
Eigenaar van 210th Sofie Rockland: ‘Ons motto is ‘Closer Together’. Waar kom je dichter bij elkaar dan in een luxe hotelkamer? Mijn ultieme droom was dan ook het ontwikkelen van een suite die helemaal is ingericht om mensen te verleiden om elkaar de aandacht te geven die ze verdienen. Toen myhotels van deze droom hoorde, besloten ze deze unieke samenwerking aan te gaan.’ Als de 210th Suite een succes blijkt, dan is het de bedoeling om meer erotische suites te ontwikkelen.
Renovatie
Myhotels werd opgericht in 1999. Er zijn inmiddels 3 myhotels. Het hotel in Chelsea werd in 2002 geopend in een chic landhuis in de wijk Brompton Cross. Het doel van het hotel, dat stijl en excentriciteit combineert, is om de induele gasten een service te bieden die ze nergens anders vinden. Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
- Bloomon en Fastned verrassen met bloemenkiosk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 225] Reinout Koot -... 23-05-2025
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management