Johnnie Walker voert theaterstuk op voor influencers
- Food-en-retail
- 19 sep 2014 @ 09:22
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InspiratieMerken
- 19 sep 2014 @ 09:22
- Redactie Food en Retail
Het theaterstuk ‘Symphony in Blue’ is in première gegaan in de Merchant Taylor's Hall in Londen. Het stuk is een complete real-life reis door de geschiedenis van het whiskymerk Johnny Walker. Een select gezelschap influencers was uitgenodigd.Gedurende het event werd de John Walker & Sons Private Collection 2015 gelanceerd; een limited edition blend waarvan minder dan 10.000 flessen wereldwijd zijn geproduceerd.
Deze exclusieve lijn is tweede in de rij van een nieuwe serie van kleine, jaarlijkse releases voor de 'luxury spirit collectors' en wereldwijde aanbidders van Johnnie Walker.
Performance
Onder de creatieve leiding van het Done & Dusted team, Hamish Hamilton en Russell Thomas, werden influencers als Geza Weisz, Sef en Regi Blinker verrast door een once in a lifetime experience waarin de zes verschillende smaken van Johnnie Walker Blue Label tot leven werden gebracht; fresh, fruity, malty, woody en spicy. In zes verschillende interactieve ruimtes werd de verbeelding en smaak van de genodigden uitgedaagd door een spel van licht, kunst, geluid, extreme temperaturen, gastronomie en performance.
Zintuigelijk
Creatief directeur Hamish Hamilton: ‘Met de zeldzaamheid van het merk in ons achterhoofd, wilden we thema’s en herinneringen creëren die voor onze gasten even zeldzaam zijn. We hebben een unieke show gecreëerd waarin je op reis gaat naar het midden van een glas Johnnie Walker Blue Label, met visuele effecten, muziek, dans, theater, choreografie en zintuigelijke ervaringen.’
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
- Bloomon en Fastned verrassen met bloemenkiosk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 225] Reinout Koot -... 23-05-2025
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management