Dirk opent drijvende markt tijdens Sail 2015
- Food-en-retail
- 18 aug 2015 @ 10:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWinkelen
- 18 aug 2015 @ 10:47
- Redactie Food en Retail
Supermarkt Dirk van den Broek opent morgen Nederlands eerste drijvende supermarkt op de Amsterdamse wateren tijdens Sail. Op woensdag 19 augustus vanaf 16:00 uur kan iedereen de floating market bezoeken en gratis boodschappen doen aan de Oosterdokskade. De Dirk floating market, geïnspireerd door de drijvende markten in Zuidoost-Azië waar goederen vanaf bootjes worden verkocht, zal bestaan uit negen boten met elk een ander product.
Directeur van Dirk van den Broek Steven van der Krogt: 'Dirk is altijd daar waar de mensen zijn. In dit geval is dat op het water. Voor de bezoekers van Sail hebben we dan ook een leuke manier gevonden om ze te bedienen.'
Drijvende markt
'Hiermee voegt Dirk echt iets toe aan dit internationale evenement voor jong en oud. Dat is Dirk. En Dirk doet dat altijd op een verrassende manier die relevant is voor het moment', aldus Hans van Nood, executive creative director van XXS Amsterdam, het creatief bureau achter dit concept. De drijvende supermarkt zal open zijn tot alle 18.000 producten uitgedeeld zijn.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- moment
- floating market
- Dirk
- Dirk van den Broek
- Dirk
- jong
- executive creative director
- XXS Amsterdam
- relevant
- Sail
- water
- Steven van der Krogt
- internationale evenement
- Hans van Nood
- verrassend
- oud
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers