Food & E-commerce komt terug op 5 juni in Cinemec Utrecht
- Food-en-retail
- 17 mei 2018 @ 00:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodCrossmedia
- 17 mei 2018 @ 00:01
- Peter van Woensel Kooy
Food & E-commerce: 'Booming Business', constateerden we vorig jaar bij de eerste editie van Food & E-commerce. De online taart is sindsdien weer een stuk groter geworden. Wat is de roadmap to maturity? Tijd voor een nieuw congres!
Vaktitels Distrifood en Twinkle, zusteruitgave van MT, hebben de krachten gebundeld om de tweede editie van hun congres over e-commerce in food, na de pioniersfase te presenteren. De aanbieders komen van alle kanten: supermarkten storten zich met wisselend succes op online, maar ook uit de internethoek komen nieuwe spelers. Tijdens het tweede evenement Food & E-commerce zullen verschillende retailers,a-merken en analisten hun ervaringen delen. Zij geven antwoord op de vraag wat de best practices en trends zijn in onder meer marketing en logistiek.
Need to know update in Utrecht
Vorig jaar vond de eerste editie van Food & E-commerce plaats en toen werd al snel geconstateerd dat food online een booming business is. En de online taart is sindsdien alleen maar groter geworden, zoals ook op platform Food&Retail van MarketingTribune goed is te volgen. Groei is één, maar hoe kun je rendement maken met ecommerce in food? Hoe kunnen slimme logistiek, data en technologie als voice search, AI, machine learning en de blockchain daar aan bijdragen? Wat is, kortom, de roadmap to maturity? Onder die subtitel organiseren we de tweede editie van Food & E-commerce, in Cinemec Utrecht op 5 juni 2018. Don't miss out!
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- ecommerce
- bijdragen
- voice search
- food
- blockchain
- Utrecht
- AI
- Cinemec
- Food & E-commerce
- roadmap to maturity
- machine learning
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing