Staatsloterij wil van zijn auto's af
- Food-en-retail
- 25 nov 2020 @ 11:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 25 nov 2020 @ 11:25
- Sjaak Hoogkamer
Staatsloterij doet een uiterste poging om de winnaars van de Oudejaarstrekking 2019 die zich nog niet hebben gemeld te vinden. Het gaat om de winnaars van vijf Mini’s en vier winnaars van een halve Mini.
Zij hebben nog tot 31 december 23.59 uur de tijd om dat alsnog te doen. Staatsloterij doet daarom een laatste oproep om de winnaars alsnog te bewegen hun winnende loten in te leveren. Jaarlijks komt het voor dat Nederlandse spelers hun winnende Staatslot niet verzilveren. Daarbij gaat het altijd om loten die in de winkel zijn gekocht. Om een prijs op te halen, moet de winnaar zich met het Staatslot melden bij een verkooppunt van Nederlandse Loterij, waarvan Staatsloterij onderdeel van is.
Staatslotwinnaars van een Mini kochten hun lot in negen plaatsen
Tatiana Pijnenburg, woordvoerder Staatsloterij: ‘Wij weten waar de negen winnende, nog niet geïncasseerde loten zijn verkocht. Daarom brengen wij dit jaar met twee Staatsloterij-trucks de nog niet opgehaalde auto’s naar de negen verkooppunten waar de winnende Oudejaarsloten zijn verkocht. We willen zo een ultieme poging doen om de onbekende prijswinnaars te vinden en ze een leuke verrassing aan het einde van dit jaar bezorgen.’ De locaties waar de winnende loten over de toonbank zijn gegaan zijn Amsterdam, Gouda, Zuidwolde, Hellevoetsluis, Spijkenisse, Breda, Veldhoven, Groningen en Franeker.
Op dinsdag 1 en woensdag 2 december wordt op lokaal niveau een vervolg gegeven om de winnaars te vinden
De lokale retailers spelen de hoofdrol en doorkruisen de straten in de Mini, voorzien van een dakmegafoon, in een ultieme poging de winnaar te vinden. Al rijdend doen zij een laatste oproep aan de winnaars om zich tot uiterlijk 31 december met het winnende lotnummer te melden, legt Pijnenburg uit. ‘Nu mensen zo veel mogelijk thuis zijn, brengen we de auto een beetje naar hen toe door ook door de wijken in de desbetreffende gemeenten te rijden. De megafoon zorgt ervoor dat iedereen ook binnen kan horen dat we opzoek zijn naar een winnaar. Hopelijk maken we zo ook de kans groter dat we de prijswinnaars vinden.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers