Staatsloterij wil van zijn auto's af

Staatsloterij wil van zijn auto's af
  • Food-en-retail
  • 25 nov 2020 @ 11:25
  • 12422 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Activatie

Staatsloterij doet een uiterste poging om de winnaars van de Oudejaarstrekking 2019 die zich nog niet hebben gemeld te vinden. Het gaat om de winnaars van vijf Mini’s en vier winnaars van een halve Mini.

Zij hebben nog tot 31 december 23.59 uur de tijd om dat alsnog te doen. Staatsloterij doet daarom een laatste oproep om de winnaars alsnog te bewegen hun winnende loten in te leveren. Jaarlijks komt het voor dat Nederlandse spelers hun winnende Staatslot niet verzilveren. Daarbij gaat het altijd om loten die in de winkel zijn gekocht. Om een prijs op te halen, moet de winnaar zich met het Staatslot melden bij een verkooppunt van Nederlandse Loterij, waarvan Staatsloterij onderdeel van is.

Staatslotwinnaars van een Mini kochten hun lot in negen plaatsen

Tatiana Pijnenburg, woordvoerder Staatsloterij: ‘Wij weten waar de negen winnende, nog niet geïncasseerde loten zijn verkocht. Daarom brengen wij dit jaar met twee Staatsloterij-trucks de nog niet opgehaalde auto’s naar de negen verkooppunten waar de winnende Oudejaarsloten zijn verkocht. We willen zo een ultieme poging doen om de onbekende prijswinnaars te vinden en ze een leuke verrassing aan het einde van dit jaar bezorgen.’ De locaties waar de winnende loten over de toonbank zijn gegaan zijn Amsterdam, Gouda, Zuidwolde, Hellevoetsluis, Spijkenisse, Breda, Veldhoven, Groningen en Franeker.

Op dinsdag 1 en woensdag 2 december wordt op lokaal niveau een vervolg gegeven om de winnaars te vinden

De lokale retailers spelen de hoofdrol en doorkruisen de straten in de Mini, voorzien van een dakmegafoon, in een ultieme poging de winnaar te vinden. Al rijdend doen zij een laatste oproep aan de winnaars om zich tot uiterlijk 31 december met het winnende lotnummer te melden, legt Pijnenburg uit.  ‘Nu mensen zo veel mogelijk thuis zijn, brengen we de auto een beetje naar hen toe door ook door de wijken in de desbetreffende gemeenten te rijden. De megafoon zorgt ervoor dat iedereen ook binnen kan horen dat we opzoek zijn naar een winnaar. Hopelijk maken we zo ook de kans groter dat we de prijswinnaars vinden.’

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken