Albert Heijn en Selecta: onbemande to go's van start
- Food-en-retail
- 4 mrt 2021 @ 10:39
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Distributie
- 4 mrt 2021 @ 10:39
- Sjaak Hoogkamer
Albert Heijn en Selecta ontwikkelden een AH to go-module die 24/7 eten op de werkvloer mogelijk maakt. De komende weken openen de eerste twintig to go's op verschillende kantoorlocaties in Nederland.
Daarnaast steekt het concept ook de grens over naar België: daar krijgt het kantoor van Selecta de primeur, gevolgd door minimaal 25 andere kantoorlocaties later dit jaar.
AH lanceert concept onbemande to go's in Nederland en Belgie
De aankondiging van de samenwerking december vorig jaar leidde tot veel belangstelling en aanvragen van bedrijven. Daarom maakt het concept vanaf vandaag een vliegende start met de eerste twintig kantoorlocaties waaronder RWE in Eemshaven en Crocs in Hoofddorp. Ook in België is veel belangstelling, daar staan al minimaal 25 kantoorlocaties op de planning. Albert Heijn en Selecta willen dit jaar op minimaal 100 kantoorlocaties een onbemande to go openen om in de jaren daarna gezamenlijk verder uit te breiden.
De AH to go-modules worden volgens de bedrijven op maat gemaakt, rekening houdend met de mogelijkheden en de wensen van organisaties die steeds meer op zoek zijn naar flexibiliteit in het aanbieden van eten en drinken voor hun medewerkers. Met de onbemande AH to go kunnen zij hun medewerkers de hele dag het to go assortiment bieden met zelfbediening en digitaal gemak. Naast kantoren leent het concept zich goed voor bijvoorbeeld hotels, ziekenhuizen en onderwijsinstellingen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




