Brownies per post of via de Taartenwinkel?
- Food-en-retail
- 28 jan 2014 @ 10:00
- Link
-
Danielle Robben
Marketing & E-commerce Consultant
Eperium - FoodCreatie
- 28 jan 2014 @ 10:00
- Danielle Robben
Vanaf heden heeft MarketingTribune-platform Food & Retail een nieuwe blogger: Danielle Robben. Zij zal als een soort 'Johannes van Dam van de retail' voortaan om de twee weken formules toetsen, testen en kritiseren, waarbij vergelijkend warenonderzoek niet wordt geschuwd. Robben is Marketing Manager bij Eperium (www.eperium.com). Zij trapt af met een zoektocht naar brownies: moet je die per post of via de Taartenwinkel bestellen? Wie is de beste?
Je tikt in “brownies bestellen” en bovenaan staat - bij mij - BrowniesPerPost.nl. Mooi om deze site eens af te zetten tegen de nummer 3: taartenwinkel.nl. Tijd om te bestellen.
Brownies per post punt nl
Brownies per post voelt bij binnenkomst heel erg bruinie. Daarom dacht ik waarschijnlijk: ik bestel de witte. Alles is bruin; achtergrondfoto, navigatie, foto’s en onderin een gekke bruine rand eerder de slechte weergave van de beelden op Paaseiland is dan een afgescheurd papiertje.
De site ziet er goed uit. Zeker nadat ik erachter kwam dat er maar 3,5 vrouw achter zaten. Het ziet er verzorgd uit behalve de foto’s van de producten: de witte doos is niet wit. De brownies zelf mogen smakelijker worden neergezet. En zeker scherper qua fotografie. Met name de ‘versier-me-brownie’.
Het team – met Marjolein die blijkbaar bijna altijd bereikbaar is via haar mobiele nummer - maakt en verstuurt de brownies zelf al vanaf € 14,45 (6 brownies). Gewoon door de brievenbus. Ideaal dus.
Je mag gratis een kaartje bijvoegen, je verpakking feestelijker maken en betalen met Ideal, Paypal of Mister Cash. Ik betaalde met Ideal. Dit ging eenvoudig en snel. Je zou verwachten dat je ook met Mastercard (slogan = priceless) zou kunnen betalen, want te pas en te onpas zie ik een soort stempel met de tekst “Because you’re Priceless”. Marjolein, dat heeft je site niet nodig.
Taartenwinkel punt nl
Waar je sowieso met je Mastercard, maar eigenlijk iedere andere manier kan betalen is op www.taartenwinkel.nl. Ze noemen zichzelf de “online banketbakker van Nederland” (claim = fame), dus ook hier bestel ik brownies.
Wat direct opvalt is dat ook hier de producten niet lekker zijn gefotografeerd. Het gaat om eten, heren, en daar moet je gewoon extra aandacht aan besteden. Het bestelproces is verder super. Alleen verbaast het me wel dat ik voor minimaal 16 personen brownies moet bestellen. En dat een kaartje hier € 1,50 extra kost.
Een usp’tje: de brownies kunnen, naar eigen zeggen, binnen en buiten de EU bezorgd worden.
De kosten lopen trouwens wel op als ik zelf mag bepalen hoe laat het op een bepaalde dag wordt bezorgd. € 5,95 tussen 09.00 en 13.00 uur. € 10,95 tussen 09.00 en 11.00 uur. Alles exclusief BTW, dus dat voelt dan wel heel erg zakelijk. Gelukkig zeggen ze nog wel waarom ik dit allemaal moet betalen: “De lekkerste taarten voor de beste prijs.”
En daar waren ze!
De doos van taartenwinkel.nl was groot. Echt groot. Maar goed dat moet ook voor 16 man. Perfect voor de zakelijke markt, daar is het waarschijnlijk ook voor bedoeld.
Het kleine feestelijke pakketje van brownieperpost.nl voelde ambachtelijk. Alsof de sticker net getypt was. De houdbaarheidsdatum stond ook vermeld met pen. Waarschijnlijk het handschrift van Marjolein.
Taartenwinkel.nl staat voor heel veel (zakelijk) gemak, maar ja: ik vond de browniesperpost wel lekkerder.
Mijn rating:
Browniesperpost.nl: 8+
Taartenwinkel.nl: 7
Danielle Robben
De postpakketjes.
-
Danielle Robben
- Werkt bij: Eperium
- Functie: Marketing & E-commerce Consultant
- Website:http://www.eperium.com/
- Profiel »
- taartenwinkel.nl
- PostNL
- Johannes van Dam
- score
- post
- webshop
- BrowniesPerPost.nl
- Eperium
- Danielle Robben
- brownies
- ecommerce
- pakkertje
- vergelijkend warenonderzoek
- design
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers