25e park van Center Parcs opent in De Haan
- B2b
- 8 jun 2020 @ 11:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 8 jun 2020 @ 11:45
- Sjaak Hoogkamer
Center Parcs opent vandaag de deuren van haar 25ste park in Europa. Op 1 mei veranderde de naam officieel van Sunparks De Haan aan Zee in Center Parcs Park De Haan en is het vierde park van Center Parcs in België.
Het park ontvangt de eerste Nederlandse gasten vanaf 15 juni als Nederlanders voor vakantie weer mogen afreizen naar België. Yves Vermeire, General Manager van Center Parcs Park De Haan: ‘Het is fantastisch dat onze gasten eindelijk kunnen genieten van ons prachtige park. Onze medewerkers zijn er helemaal klaar voor om hen een fijne vakantie te bezorgen. Om de veiligheids- en gezondheidsvoorschriften te waarborgen, hebben we alle nodige maatregelen genomen, zonder dat dit ten koste gaat van het vakantiegevoel. Hierdoor kunnen families genieten van het écht even samen zijn aan de Belgische kust.’
Van Sunparks De Haan naar Center Parcs Park De Haan
Tijdens de omvangrijke transformatie van 39 miljoen euro is het park volledig vernieuwd: de cottages, het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo, de restaurants, de supermarkt, de vergaderzalen, het Cycle Center, een nieuwe kinderboerderij en talrijke in- en outdoor activiteiten zijn toegevoegd aan het gevarieerde en uitgebreide aanbod. Gasten kunnen kiezen voor Comfort, Premium en VIP cottages met onder andere een eigen sauna.
Veiligheids- en gezondheidsmaatregelen
In het park is veel aandacht voor de veiligheid van gasten en medewerkers. Op verschillende plekken in het park worden de 1,5 meter afstand en andere voorzorgsmaatregelen onder de aandacht gebracht. Het personeel is speciaal getraind om te kunnen toezien op de veiligheid en zo nodig aanwijzingen te geven. Andere veiligheids- en gezondheidsmaatregelen zijn een digitale check-in en desinfecteringmogelijkheden op verschillende locaties. Daarnaast zijn speciale looproutes aangebracht en is het aanbod aangepast op basis van de geldende richtlijnen. Dat houdt in dat sommige activiteiten niet kunnen worden aangeboden. Hiervoor in de plaats komen andere activiteiten of worden activiteiten aangepast.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
- SoftwareOne en Eye-Able richten zich... 26-06-2025
- Adform introduceert visuele planner... 26-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation