25e park van Center Parcs opent in De Haan

25e park van Center Parcs opent in De Haan
  • B2b
  • 8 jun 2020 @ 11:45
  • 10607 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Innovatie

Center Parcs opent vandaag de deuren van haar 25ste park in Europa. Op 1 mei veranderde de naam officieel van Sunparks De Haan aan Zee in Center Parcs Park De Haan en is het vierde park van Center Parcs in België.

Het park ontvangt de eerste Nederlandse gasten vanaf 15 juni als Nederlanders voor vakantie weer mogen afreizen naar België. Yves Vermeire, General Manager van Center Parcs Park De Haan: ‘Het is fantastisch dat onze gasten eindelijk kunnen genieten van ons prachtige park. Onze medewerkers zijn er helemaal klaar voor om hen een fijne vakantie te bezorgen. Om de veiligheids- en gezondheidsvoorschriften te waarborgen, hebben we alle nodige maatregelen genomen, zonder dat dit ten koste gaat van het vakantiegevoel. Hierdoor kunnen families genieten van het écht even samen zijn aan de Belgische kust.’

Van Sunparks De Haan naar Center Parcs Park De Haan

Tijdens de omvangrijke transformatie van 39 miljoen euro is het park volledig vernieuwd: de cottages, het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo, de restaurants, de supermarkt, de vergaderzalen, het Cycle Center, een nieuwe kinderboerderij en talrijke in- en outdoor activiteiten zijn toegevoegd aan het gevarieerde en uitgebreide aanbod. Gasten kunnen kiezen voor Comfort, Premium en VIP cottages met onder andere een eigen sauna.

Veiligheids- en gezondheidsmaatregelen

In het park is veel aandacht voor de veiligheid van gasten en medewerkers. Op verschillende plekken in het park worden de 1,5 meter afstand en andere voorzorgsmaatregelen onder de aandacht gebracht. Het personeel is speciaal getraind om te kunnen toezien op de veiligheid en zo nodig aanwijzingen te geven. Andere veiligheids- en gezondheidsmaatregelen zijn een digitale check-in en desinfecteringmogelijkheden op verschillende locaties. Daarnaast zijn speciale looproutes aangebracht en is het aanbod aangepast op basis van de geldende richtlijnen. Dat houdt in dat sommige activiteiten niet kunnen worden aangeboden. Hiervoor in de plaats komen andere activiteiten of worden activiteiten aangepast.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken