DVJ Insights is Nima Marketing Company of the Year categorie medium
- B2b
- 9 jun 2023 @ 08:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 jun 2023 @ 08:16
- Michiel van Zaane
DVJ Insights is door Nima uitgeroepen tot Marketing Company of the Year 2022 in de categorie medium. Met de Nima Marketingprijzen worden bedrijven en marketeers beloond die een uitzonderlijke en bijzondere prestatie hebben geleverd en aantoonbaar het verschil maken op het gebied van maatschappij, economie en duurzaamheid.
Marketing research & analytics bureau DVJ Insights werd na plaatsing op een longlist en shortlist genomineerd voor de Nima Company of the Year in de categorie medium sized organisaties. Tijdens een pitch zette CEO & eigenaar Lucas Hulsebos de marketingstrategie van DVJ uiteen voor een vakjury van 15 marketeers en dit leidde tot het winnen van Nima Marketing Company of the Year. Hulsebos: ‘Onze strategie is gebaseerd op twee belangrijke uitgangspunten. We willen graag het beste onderzoeksbureau zijn en de beste plek voor mensen om te werken. Dat betekent een volledige geïntegreerde marketingorganisatie waarin iedereen bijdraagt aan het vergaren van kennis en het delen hiervan, we allemaal direct werken voor klanten, en we samen continu innoveren en optimaliseren. Door deze unieke manier van werken binnen DVJ zijn álle 90 medewerkers ware ambassadeurs van het DVJ Insights merk.’
Nima over de Marketingprijzen: ‘De Nima prijs is dé enige echte marketingprijs van Nederland, waarbij niet alleen naar marketing communicatie wordt gekeken, maar naar het gehele organisatieplaatje. Uiteraard wordt ook de liefde voor het marketingvak gevierd.’ Eerdere winnaars van de Marketing Company of the Year award (voorheen bekend als de Dutch Marketing Award) zijn onder meer Rituals en bol.com, met wie DVJ intensief samenwerkt. De uitreiking van de prijzen vindt plaats op 15 juni 2023 tijdens de Nima Marketing Day in DeFabrique in Utrecht.
Kennispartner
De vakjury koos DVJ Insights als ‘Marketing Company of the Year’ vanwege de in hun ogen sterke merk- en marketingstrategie waarmee DVJ zich als dé kennispartner positioneert richting haar klanten. Binnen DVJ is gewerkt aan een opbouw van de organisatie en een cultuur waarbij iedereen verantwoordelijk is voor marketing, communicatie, innovatie en ook klantbenadering. De contentstrategie is gebaseerd op de passie voor marketingonderzoek en het delen van content, kennis, inzichten en innovaties met ieders persoonlijke contacten. Alle ruim 90 medewerkers van DVJ Insights dragen bij aan content ontwikkeling - veelvuldig in nauwe samenwerking met universiteiten en de wetenschap - en interviews met honderden CMO’s en CMI’s.
Marieke van Echtelt, Managing Director van DVJ Insights, zegt over deze prijs: ‘Het is een bijzondere erkenning voor een marketing onderzoeksbureau, dat gespecialiseerd is in marketing en merkgroei, dat onze eigen interne marketingstrategie door marketing vakgenoten is bekroond met deze prestigieuze onderscheiding. Het is dan ook een beloning voor al het harde werk door de geweldige collega’s die ervoor hebben gekozen om deel uit te maken van dit succes en elke dag weer onze klanten helpen bij het nemen van grote beslissingen. Dat is voor mij een bewijs dat we de juiste dingen doen en waarde toevoegen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- nmd23
- prijzen
- shortlist
- onderzoek
- Nima company of the year
- dvj insights
- longlist
- Nima
- awards
- vakjury
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

