[branded content] Wijntuinen: voor wijn met een verhaal

  • B2b
  • 12 jul 2023 @ 08:30
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 12 jul 2023 @ 08:30
  • Sales

Alle sprekers op de afgelopen Nima Marketing Day kregen een cadeau van Wijntuinen mee. Wijntuinen is een nieuwe manier van wijn beleven. Origineel, lekker en duurzaam. Een nadere kennismaking met dit maatschappelijk betrokken initiatief.

Wijntuinen is een nieuwe manier van wijn beleven. Hier koop je niet simpelweg een fles wijn, maar je adopteert (of je geeft een adoptie-pakket) twee wijnranken gedurende een jaar. De ontvanger ontvangt een kadobox en wordt gedurende een jaar op de hoogte gehouden over het wel en wee van de ranken. Daarnaast zijn er extra belevingen, zoals een diner op de wijnvelden, wijnboer voor een dag, wijnfeesten en-proeverijen en een wijnwandeling.

‘Wijntuinen streeft naar verbinding. Verbinding van het ambacht van de wijnboer met de liefhebber van de wijn, maar ook naar verbinding tussen mensen onderling. Het leven vieren en genieten van ervaringen die niet snel worden vergeten. Dat doen we met wijnbelevingen die impact maken, zodat er wijn kan worden geschonken met een verhaal! Daarnaast vinden we het bij Wijntuinen belangrijk om gezamenlijk aan de natuur en maatschappij denken. Daarom werken we alleen met biologische lokale wijnboeren, gebruiken we duurzame verpakkingsmaterialen en doneren we elk verkocht pakket een deel aan een maatschappelijk initiatief.’

‘Wijntuinen wordt gerund door vier partners (Laura van der Burgt-Sonnemans, Matthieu Sonnemans, Anna van der Burgt-Aukes en Mark van der Burgt) met een achtergrond in Strategie  & IT, Marketing, E-commerce en Duurzaamheid. Gebonden in een gezamenlijke liefde voor wijn. Een combinatie die zorgt voor inspirerende ideeën en verrassende oplossingen. ‘

Hebben jullie ook nog andere carrières naast Wijntuinen?

‘Naast Wijntuinen hebben alle partners nog een carrière op het gebied van Strategie & IT, Marketing, E-commerce en Duurzaamheid.’

Wat was de aanleiding voor de oprichting van Wijntuinen?

‘Het team achter Wijntuinen merkte steeds vaker dat het geven van een beleving belangrijker is dan het geven van het zoveelste flesje wijn, evenals de duurzame en maatschappelijke context hiervan. Daarom bedachten zij de cadeauformule ‘adopteer een biologische wijnstok’ met unieke belevenissen bij de wijnboer.’

Het team van Wijntuinen neemt je graag mee in een mini wijnbeleving middels het proeven van Nederlandse biologische wijn. Ook kun je mooie wijnbelevingen winnen bij hun stand. Zie jij jezelf al zitten dineren in het wijnveld? Loop binnen in de ‘wijntuin’, ervaar wat er mogelijk is in de Nederlandse wijngaarden en hoe impact en plezier daar op een hele natuurlijke wijze samengaan: www.wijntuinen.nl/natuurlijkverbinden

Sales
  • Sales

  • Werkt bij: BBP Media
  • Functie:
  • Website:
  • Profiel »

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken