Inzending SpinAwards sluit vrijdag

Inzending SpinAwards sluit vrijdag
  • Bureaus
  • 24 feb 2014 @ 09:49
  • 12751 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsWebsiteMarketing

Wie dit jaar een SpinAward wil winnen en nog niet heeft ingezonden, moet snel zijn. De inzending van het beste digitale werk van afgelopen jaar sluit namelijk komende vrijdag.

Nederlandse en Belgische bureaus, producenten en opdrachtgevers kunnen nog tot vrijdagavond middernacht hun cases insturen naar Stichting SpinAwards. Daarna gaat het inzendgedeelte van de site op slot.

Voor de inzenders staan op Spinawards.nl speciale inzendformulieren klaar. Om de formulieren in te vullen, is een (gratis) SpinAwards-ID nodig dat direct online kan worden aangemaakt. De SpinAwards-IDs van de afgelopen jaren zijn nog gewoon te gebruiken.

Vanaf begin maart buigen vakjury's zich over het werk. Half maart worden de nominaties bekend gemaakt. Tijdens de SpinAwards Inspiration Day op donderdag 27 maart krijgen alle genomineerden de kans om hun werk in de Hogeschool van Amsterdam (HvA) persoonlijk toe te lichten aan de jury.

De winnaars worden bekendgemaakt op donderdag 17 april 2014 in Panama in Amsterdam tijdens de SpinAwards Night. Dan worden ook de Opdrachtgever van het jaar en Bureau van het jaar bekend gemaakt.

De SpinAwards zijn de vakprijzen voor digitale media. Sinds 1998 worden de SpinAwards georganiseerd door de onafhankelijke Stichting SpinAwards, die zich inzet voor het stimuleren van creativiteit en effectiviteit in digitale media. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken