Thijs van Schothorst creative director bij BrandBase
- Bureaus
- 23 mei 2016 @ 10:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaCreatieStrategieE-marketing
- 23 mei 2016 @ 10:06
- Redactie Bureaus
BrandBase groeit en breidt daarom het team uit met Thijs van Schothorst. Hij gaat samen met Martijn van der Rijken de creatieve directie vormen. 'Dit is een versterking van onze digitale slagkracht.'
Bij BrandBase zal Van Schothorst zich richten op de verdere creatieve en strategische ontwikkeling van nationale en internationale campagnes voor klanten als ABN Amro, Shell en KPN.
Thijs van Schothorst heeft ruim vijftien jaar ervaring in marketing en communicatie, waarvan de laatste 10 jaar bij het digitale bureau Icemedia. Bij Icemedia vervulde hij de afgelopen acht jaar de functie van managing en creative director.
In deze rol was Van Schothorst verantwoordelijk voor het algemene beleid van het bureau alsmede ook voor de strategie- en conceptontwikkeling voor onder meer KLM, Nationale Postcode Loterij, Gamma, WNF, Robijn, DFDS en Wehkamp.
'Onze klanten waarderen onze creativiteit', zegt BrandBase-oprichter Paul Alberts. 'Met Thijs vergroten we onze digitale slagkracht enorm. Hij maakt het voor klanten nog interessanter om ons uit te dagen met campagnes te komen die het verschil maken.'
BrandBase is een full-service creative agency en werkt onder meer voor Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland, KPN en Marktplaats. Brandbase is grondlegger van brand activation in Nederland.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers