Benk activeert koekjes van Bonne Maman
- Bureaus
- 28 nov 2018 @ 10:27
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ActiesMerkenCampagnesActivatie
- 28 nov 2018 @ 10:27
- Jeroen Mirck
Bonne Maman heeft activatiebureau Benk ingeschakeld om de naamsbekendheid en verkoop van haar koek en cake te laten groeien. Als kick-off is de confrontatie aangegaan met shoppers op de winkelvloer, om te beginnen bij AH XL.
Bonne Maman wordt in Nederland vertegenwoordigd door Food United Benelux. Dit is de sales- en marketingpartner voor (internationale) A-merken met een ambitie voor de Benelux retailmarkt.
Eline Boltjes-de Clercq, marketingmanager en mede-eigenaar van Food United Benelux: 'Dichterbij de shopper en de winkelvloer kunnen we niet komen. Met deze winkelactivatie krijgen consumenten een persoonlijke en first hand ervaring met ons smakelijke product. We zijn benieuwd naar de ervaringen en resultaten.'
Bastiaan Krips, Joint Marketing Director van Benk: 'Bonne Maman is een schitterend authentiek merk om voor te werken. Met deze persoonlijke tasting op de winkelvloer laten we de doelgroep (opnieuw) kennismaken met het merk én product. Inderdaad, proeven is geloven en geloven is kopen.'
Bonne Maman is Frans voor ‘grootmoeder’. Het is bekend van authentieke, Franse producten, zoals de confitures met de traditionele rood-wit-geruite deksel en handgeschreven etiket. Bonne Maman heeft ook een reeks aan biscuit- en cake-producten zoals La Madeleine. Dit Franse cakeje is een specialiteit van Bonne Maman, gemaakt van alleen natuurlijke ingrediënten naar een generaties oud Frans recept.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen' commercial live
- Social Deal Wellness eerste nieuwe film Bald Jackal Agency
- Rosewood lanceert eerste AI-dogfluencer van Nederland: ‘zonder...
- Fastned richt merkcampagne op de mens
- Big2's nieuwe album Hard Hout krijgt campagne
Laatste Nieuws
- JongeHonden kopen geen... 30-05-2025
- War Child activeert voorbijgangers... 29-05-2025
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison... 29-05-2025
- EY versterkt employer brand met... 28-05-2025
- Meer zichtbaarheid voor humanisme27-05-2025
- Geloofwaardige influencers kunnen... 27-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management