Dept wint e-commerce pitch Holland & Barrett

  • Bureaus
  • 25 jan 2019 @ 14:05
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • E-commerce

Holland & Barrett heeft Dept gekozen als nieuwe global e-commerce partner. Met deze digitale transformatie wil de gezondheidswinkelketen zich niet alleen focussen op het verkopen van retail producten, maar zich ook op dienstverlenend vlak verder ontwikkelen.

Na een driedaagse hackathon kwam Dept - internationaal digital agency - als winnaar uit de bus. Volgens verwachting gaat in het voorjaar de eerste fase van het project van start, waarna de website door het jaar heen wordt geoptimaliseerd en in verschillende markten wordt uitgerold.

‘We gaan een spannende, maar bovenal leuke tijd tegemoet,’ aldus Matt Poole, digital delivery director bij Holland & Barrett. ‘Met de hulp van Dept zijn we in staat om onze digitale know-how nog verder te ontwikkelen.’

Brian Robinson, managing director Digital Teams bij Dept: ‘We worden enthousiast van ambitieuze organisaties die samen met ons hun digitale doelen willen verwezenlijken. We kijken ernaar uit om gezamenlijk de ambities van Holland & Barrett waar te maken.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken