Directiewissel bij Valtech Nederland
- Bureaus
- 22 jan 2019 @ 10:13
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ZakelijkPersonaliaE-marketingStrategie
- 22 jan 2019 @ 10:13
- Jeroen Mirck
Valtech (het vroegere eFocus) hervormt het directieteam. Marc-Paul Brandt, voormalig CCO, neemt de rol van CEO Arnoud Martens over. Martens wordt de nieuwe Group Director Europe. Daarnaast keert Rob Zuiderhoek terug bij Valtech als COO.
Rob Zuiderhoek heeft de afgelopen vier jaar als business consultant bij Adobe gewerkt, waar hij verantwoordelijk was voor de groei van de Experience Cloud business in zowel Nederland als België. Van 2010 tot 2014 was Zuiderhoek reeds werkzaam bij Valtech (toen nog eFocus). Als salesmanager en onderdeel van het management team heeft hij een essentiële rol gespeeld bij de groei van het bedrijf in die tijd.
Arnoud Martens, nu Group Director Europe: 'Sinds mijn aantreden in 2012 hebben we het bedrijf van lokale speler naar marktleider in de digital agency wereld gebracht. Inmiddels zijn we onderdeel van Valtech, één van de leiders binnen de digital agencies wereldwijd, aldus Forrester. In mijn nieuwe rol als Group Director ga ik aan de slag op Valtech Group niveau met een focus op nieuwe kansen binnen Europa. Ik ben ontzettend blij dat ik kan blijven werken met geweldige klanten, en dat ik Valtech verder ga ontwikkelen als speciale plek voor werknemers. Ik heb er alle vertrouwen in dat Valtech onder leiding van Marc-Paul en Rob de weg blijft leiden binnen de digitale wereld en binnen Valtech.'
Technologie met waarde
Rob Zuiderhoek over zijn aanstelling als COO: 'Hoewel de mogelijkheden van technologie eindeloos lijken wordt de echte waarde gecreëerd door bureaus als Valtech. De mensen bij Valtech begrijpen als geen ander de complexiteit van digitaal. Zij zijn in staat om uitdagingen van haar opdrachtgevers te vertalen naar concrete oplossingen die werken. Zo praten we nu veel minder over wat de technologie kan, maar staat het leveren van waarde voor de mens centraal. Dit met behulp van de juiste technologie, processen en organisatie. Het is super mooi om weer onderdeel en leider te zijn van een club als Valtech.'
Marc-Paul Brandt, nu CEO: 'In 2000 zijn we gestart met de droom om een bedrijf neer te zetten dat internationale A-merken helpt met hun digitale ambities. Inmiddels hebben we in Nederland 300 professionals die dagelijks gaaf, vernieuwend en prijswinnend digitaal werk maken voor klanten als Heineken, Yamaha, Danone en Volkswagen. Daarnaast hebben we meer dan 2.500 collega’s in 16 landen wat ongelofelijk veel mogelijkheden biedt voor medewerkers en opdrachtgevers. Ik ben trots op wat we tot nu toe met elkaar bereikt hebben en heb heel veel zin om de toekomst van ons bedrijf verder vorm te gaan geven als CEO van Valtech Nederland. Een toekomst waarin wij onszelf als digital agency ook moeten transformeren om optimaal toegevoegde waarde te kunnen blijven leveren aan opdrachtgevers en om talent aan ons te blijven binden.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers