Lewis aan de slag voor Deliveroo

Lewis aan de slag voor Deliveroo
  • Bureaus
  • 31 jan 2020 @ 09:45
  • 11075 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Lewis Amsterdam werkt met ingang van het nieuwe jaar voor Deliveroo. Het internationale bureau ondersteunt het maaltijdplatform, dat beschikbaar is in 15 steden in Nederland, bij de mediabenadering onder een consumentendoelgroep.

Het team gaat aan de slag met het creëren van verhaallijnen die tot exposure in lifestyle-media moeten leiden. Ook zet Lewis samenwerkingen op met influencers.

‘Team Lewis verraste ons tijdens de kennismaking met hun creativiteit en enthousiasme,’zegt Elvira Bos, Head of Corporate Affairs bij Deliveroo. ‘De hands-on, resultaatgerichte en realistische aanpak van het team past perfect bij onze behoeften.’

‘Onze collega’s in Spanje werken al langere tijd samen met Deliveroo,’ zegt Vera Kops, Vice President van Lewis Nederland. ‘Deliveroo is een A-merk dat past bij ons groeiende portfolio. Ik ben ervan overtuigd dat wij de juiste kennis, ervaring en het netwerk hebben om de merkambities van Deliveroo om te zetten in resultaat.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken