FourVision kiest voor GUC Agency

  • Bureaus
  • 2 apr 2020 @ 12:41
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klanten

Voor het ontwikkelen van een nieuwe merkstrategie en -identiteit heeft HR-specialist FourVision de hulp ingeroepen van GUC Agency.

GUC Agency ia aan de slag gegaan met een omschrijving van de merkwaarden en een 'merkmanifest' van FourVision, zo laat het bureau weten. Hiermee is het fundament gelegd voor alle offline en online campagne-uitingen van het merk.

De eerste zichtbare verandering is het nieuwe logo (zie onder). Het beeldmerk moet 'een moderne visualisatie van de wereldwijde activiteiten' van FourVision uitstralen. Met de nieuwe pay-off 'It starts with you' wil FourVision laten zien dat het klant en eindgebruiker centraal stelt bij de begeleiding naar het ideale HR-proces. Ook is er een nieuwe website.


Het nieuwe logo van FourVision.

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken