Albert Heijn: het lekkerste vers uit eigen land

  • Bureaus
  • 15 mei 2020 @ 16:28
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsRetail

'Het is best een vreemde tijd, maar gelukkig passen we ons razendsnel aan.' Met deze woorden opent supermarktmanager Ilse de nieuwe tv-commercial van Albert Heijn.

In de commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, ligt de focus op verse producten uit Nederland. Vanaf aanstaande maandag staat Albert Heijn dan ook in het teken van 'de lekkerste verse producten uit eigen land'. Want wat van dichtbij komt, vonden we altijd al lekker en in deze tijd misschien nog wel een beetje meer, zo luidt de boodschap.

Johan van der Zanden, head of marketing bij Albert Heijn, zegt: 'De commercial past helemaal in deze tijd waarin er meer dan ooit behoefte is aan verbinding en waarin we ook een beetje trots mogen zijn. Want we doen het toch maar mooi met elkaar.'

Bekijk de commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken