Albert Heijn: het lekkerste vers uit eigen land
- Bureaus
- 15 mei 2020 @ 16:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsRetail
- 15 mei 2020 @ 16:28
- Lucas Boon
'Het is best een vreemde tijd, maar gelukkig passen we ons razendsnel aan.' Met deze woorden opent supermarktmanager Ilse de nieuwe tv-commercial van Albert Heijn.
In de commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, ligt de focus op verse producten uit Nederland. Vanaf aanstaande maandag staat Albert Heijn dan ook in het teken van 'de lekkerste verse producten uit eigen land'. Want wat van dichtbij komt, vonden we altijd al lekker en in deze tijd misschien nog wel een beetje meer, zo luidt de boodschap.
Johan van der Zanden, head of marketing bij Albert Heijn, zegt: 'De commercial past helemaal in deze tijd waarin er meer dan ooit behoefte is aan verbinding en waarin we ook een beetje trots mogen zijn. Want we doen het toch maar mooi met elkaar.'
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

