Albert Heijn: het lekkerste vers uit eigen land
- Bureaus
- 15 mei 2020 @ 16:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsRetail
- 15 mei 2020 @ 16:28
- Lucas Boon
'Het is best een vreemde tijd, maar gelukkig passen we ons razendsnel aan.' Met deze woorden opent supermarktmanager Ilse de nieuwe tv-commercial van Albert Heijn.
In de commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, ligt de focus op verse producten uit Nederland. Vanaf aanstaande maandag staat Albert Heijn dan ook in het teken van 'de lekkerste verse producten uit eigen land'. Want wat van dichtbij komt, vonden we altijd al lekker en in deze tijd misschien nog wel een beetje meer, zo luidt de boodschap.
Johan van der Zanden, head of marketing bij Albert Heijn, zegt: 'De commercial past helemaal in deze tijd waarin er meer dan ooit behoefte is aan verbinding en waarin we ook een beetje trots mogen zijn. Want we doen het toch maar mooi met elkaar.'
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
- Zalando presenteert nieuwe merkpositionering
- RA*W presenteert After-Cannes talk
- Health-e start campagne om digitale gezondheidsservice te...
- Winnaars Gerety Awards 2024 bekend, Dentsu Creative Amsterdam...
- Nieuwe campagne Bever: Buiten besef je wat je echt nodig hebt
Laatste Nieuws
- Validators en Verian winnen pitch... 16-09-2024
- Den Bosch stimuleert toerisme met... 16-09-2024
- GVB zoekt Amsterdammers die... 13-09-2024
- Benu lanceert nieuwe merkcampagne13-09-2024
- SuperRebel lanceert meest rampzalige... 13-09-2024
- [marketeer 208] Paul Woltering -... 13-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing