KLM stelt Nederlander gerust in nieuwe campagne
- Bureaus
- 22 jun 2020 @ 16:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 22 jun 2020 @ 16:51
- Lucas Boon
De Koninklijke Luchtvaart Maatschappij spreidt zijn vleugels met een nieuwe campagne, ontwikkeld door DDB Unlimited. Doel van de campagne is om Nederlanders gerust te stellen weer met KLM te vliegen. ‘Want voor KLM zijn passagiers geen stoelnummers.’
De campagne legt de nadruk op de behoefte aan echt menselijk contact, na een periode waarin beeldschermen het venster naar de wereld leken te zijn. Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, zegt: 'Veel mensen voelen zich na de intelligente lockdown onzeker. Met deze campagne is de uitdaging om met optimisme naar de toekomst te kijken en toch ook de nieuwe realiteit onder ogen te zien.'
De campagne richt zich op de veiligheidsmaatregelen en het geoptimaliseerde boekingsbeleid van KLM, met als doel om de zorgen van passagiers weg te nemen om weer aan boord te stappen. 'Want voor KLM zijn passagiers geen stoelnummers. Het zijn mensen met verhalen over en behoefte aan menselijk contact. En voor veel mensen is vliegen een belangrijke of zelfs de enige manier om weer in contact te komen met hun dierbaren', zo verklaart KLM.
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media, print en owned media. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing