The Data Agency neemt Invicta over
- Bureaus
- 12 aug 2020 @ 12:00
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Big dataOvernameDigitaal
- 12 aug 2020 @ 12:00
- Lucas Boon
The Data Agency, bestaande uit de tech-merken EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID, voegt Invicta toe aan zijn portfolio.
Invicta is gespecialiseerd in datagedreven marketing en heeft naar eigen zeggen jarenlange ervaring in het ontsluiten van (big) databronnen, het inzetten van artificial intelligence, het realiseren van een succesvolle customer journey en het vormgeven van een omnichannel-strategie.
Daarnaast is Invicta vormgever van het zogenoemde Customer Data Platform Invenna; het platform dat een 'actueel 360 graden klantbeeld' samenstelt en beheert. Frank de Beun, CEO van The Data Agency, zegt: 'Dit platform sluit naadloos aan op de propositie van LynqID en ligt in het verlengde van de propositie van Human Inference. Het verbindt de merken van The Data Agency. Met de komst van Invicta kunnen we betere inzichten voor onze klanten realiseren.'
Pieter Hallewas, CEO van Invicta, vult aan: 'Wij vormen een sterke toevoeging aan de groep en door de samenwerking met de andere merken kunnen we onze expertise verrijken en onze software versneld doorontwikkelen. Zowel onze klanten als die van de andere merken van The Data Agency kunnen profiteren van deze stap. Voor hen is het samenvoegen van de software, kennis en data die de groep vertegenwoordigt een logische stap naar de verdere integratie van echt datagedreven ondernemen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024
- “Bij HLO branding agency geloven we... 07-11-2024
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing