The Data Agency neemt Invicta over

  • Bureaus
  • 12 aug 2020 @ 12:00
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Big dataOvernameDigitaal

The Data Agency, bestaande uit de tech-merken EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID, voegt Invicta toe aan zijn portfolio.

Invicta is gespecialiseerd in datagedreven marketing en heeft naar eigen zeggen jarenlange ervaring in het ontsluiten van (big) databronnen, het inzetten van artificial intelligence, het realiseren van een succesvolle customer journey en het vormgeven van een omnichannel-strategie.

Daarnaast is Invicta vormgever van het zogenoemde Customer Data Platform Invenna; het platform dat een 'actueel 360 graden klantbeeld' samenstelt en beheert. Frank de Beun, CEO van The Data Agency, zegt: 'Dit platform sluit naadloos aan op de propositie van LynqID en ligt in het verlengde van de propositie van Human Inference. Het verbindt de merken van The Data Agency. Met de komst van Invicta kunnen we betere inzichten voor onze klanten realiseren.'

Pieter Hallewas, CEO van Invicta, vult aan: 'Wij vormen een sterke toevoeging aan de groep en door de samenwerking met de andere merken kunnen we onze expertise verrijken en onze software versneld doorontwikkelen. Zowel onze klanten als die van de andere merken van The Data Agency kunnen profiteren van deze stap. Voor hen is het samenvoegen van de software, kennis en data die de groep vertegenwoordigt een logische stap naar de verdere integratie van echt datagedreven ondernemen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken