The Data Agency neemt Invicta over
- Bureaus
- 12 aug 2020 @ 12:00
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Big dataOvernameDigitaal
- 12 aug 2020 @ 12:00
- Lucas Boon
The Data Agency, bestaande uit de tech-merken EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID, voegt Invicta toe aan zijn portfolio.
Invicta is gespecialiseerd in datagedreven marketing en heeft naar eigen zeggen jarenlange ervaring in het ontsluiten van (big) databronnen, het inzetten van artificial intelligence, het realiseren van een succesvolle customer journey en het vormgeven van een omnichannel-strategie.
Daarnaast is Invicta vormgever van het zogenoemde Customer Data Platform Invenna; het platform dat een 'actueel 360 graden klantbeeld' samenstelt en beheert. Frank de Beun, CEO van The Data Agency, zegt: 'Dit platform sluit naadloos aan op de propositie van LynqID en ligt in het verlengde van de propositie van Human Inference. Het verbindt de merken van The Data Agency. Met de komst van Invicta kunnen we betere inzichten voor onze klanten realiseren.'
Pieter Hallewas, CEO van Invicta, vult aan: 'Wij vormen een sterke toevoeging aan de groep en door de samenwerking met de andere merken kunnen we onze expertise verrijken en onze software versneld doorontwikkelen. Zowel onze klanten als die van de andere merken van The Data Agency kunnen profiteren van deze stap. Voor hen is het samenvoegen van de software, kennis en data die de groep vertegenwoordigt een logische stap naar de verdere integratie van echt datagedreven ondernemen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing