Kanzi kiest voor C2B

Kanzi kiest voor C2B
  • Bureaus
  • 28 okt 2020 @ 14:59
  • 21440 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenFood

Appelmerk Kanzi, onderdeel van FruitMasters, heeft voor digitaal bureau C2B in Amsterdam gekozen. C2B gaat aan de slag met de social media-content, 'advertising flight' en online ondersteuning van de recent gelanceerde 'Vijf minuten vakantie'-campagne van Kanzi.

Deze campagne, met zanger Glen Faria in de hoofdrol, is ontwikkeld door creatief bureau Natwerk.

Tim Meuleman, managing partner van C2B, zegt: 'Kanzi is een merk waar je energie van krijgt. In de afgelopen jaren is er al een stevige marketingfundering gelegd. We kijken ernaar uit om Kanzi online nog meer glans te geven. Kanzi is daarnaast een leuke toevoeging op onze inmiddels brede groep vaste FMCG-klanten.'

Helen Schoots, brand manager bij Kanzi, vult aan: 'We hebben ons als doel gesteld om de awareness onder de appeleters te verhogen. Na een uitgebreide bureaupitch zijn we ervan overtuigd dat C2B het juiste bureau is om ons te helpen met de volgende fase van het merk.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken