VEA lanceert nieuw initiatief Just Getting Started
- Bureaus
- 23 nov 2020 @ 06:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Communicatie
- 23 nov 2020 @ 06:31
- Lucas Boon
Branchevereniging VEA start een nieuw initiatief om startende bureaudirecteuren samen te brengen in een gezelschap dat eens per kwartaal samenkomt met als doel ervaringen uit te wisselen en elkaar te inspireren.
Waar begin je als jonge bureaudirecteur? En waar kruisen de belangen met de traditionele bureaus? VEA's Just Getting Started brengt de nieuwe generatie bureaudirecteuren bij elkaar en faciliteert daarmee een initiatief voor vragen, ideeën en gastsprekers. VEA belooft ieder kwartaal een ander thema, waarbij steeds dezelfde 4 P's het uitganspunt zijn, oftewel: pitches, productie, personeel en poen. Tijdens deze kwartaalbijeenkomsten wisselen startende bureaudirecteuren onderling ervaringen uit met als doel van elkaar te leren en elkaar te inspireren.
Het nieuwe initiatief is aangedragen door VEA-leden Danijel Dercksen van Qontent Matters en Lars Reimink van Lijm Amsterdam, beide jonge bureaubazen. Dercksen: 'Iedereen kent natuurlijk wel een paar mensen in de Nederlandse reclamewereld. Maar toch is het fijn om te sparren met gelijkgestemden die in dezelfde fase zitten en dezelfde ontwikkeling doormaken.' Reimink: 'Startende bureaudirecteuren kunnen elkaar helpen belangrijke vragen te beantwoorden. Hoe run je nog effectiever een bureau? En, belangrijker nog: hoe houd je tijd om te ondernemen tijdens het maken van werk waar je trots op bent? Wat is jouw aanvulling in de markt op traditionele bureaus?'
Talmon Kochheim, directeur van de VEA, zegt: 'Voor een vereniging is er niets mooiers dan dat leden zelf goede initiatieven opstarten. Er zit veel kennis bij de leden van de VEA en absoluut ook de bereidheid om deze onderling te delen. Dat zien we onder meer bij onze Espresso-meetings en in de Bureauleiders-appgroep. Nu is er ook speciaal voor de startende bureaus een plek om elkaar te ontmoeten en om ervaringen uit te wisselen. Ik zou ze willen aanraden om soms ook een van onze ervaren bureauleiders uit te nodigen. Dit is meteen een mooi signaal dat we ook als VIA (de nieuwe vereniging per 1 januari, red.) de plek blijven waar de bureaus elkaar kunnen ontmoeten.'
Jonge bureaudirecteuren kunnen zich op de website aanmelden. Op donderdag 3 december vindt de (digitale) introductiesessie plaats. De eerste bijeenkomst volgt in het eerste kwartaal van 2021.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers