Nieuw bureau: Mix
- Bureaus
- 12 jan 2021 @ 14:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Nieuwkomers
- 12 jan 2021 @ 14:53
- Lucas Boon
De creatieven Mark Schoones en Ashwin Murli (beiden ex-Wayne Parker Kent) lanceren Mix, een nieuw bureau in Amsterdam met 'een radicale focus op waarde toevoegen'.
Mix positioneert zich als value development agency. Schoones licht toe: 'Waarde toevoegen dus. Dat is wat veel bureaus ambiëren en wat veel klanten van bureaus verwachten. Maar veel bureaus zitten opgesloten in een eigen silo of specialisme. Dan glijdt de marketing al snel af naar marcom. In onze ogen is dat een te smalle focus als je waarde wil toevoegen. Het betekent dat het tijd is voor een ander perspectief. Voor een bureau dat je niet alleen helpt met je boodschap, maar ook met de interacties en ervaringen die een merk biedt.'
Het nieuwe bureau werkt aan de hand van het zogenoemde Value architecture model. Murli legt uit: 'Dit model is het kompas voor alles wat we doen. Hiermee analyseren we organisaties op vijf niveaus: propositie, merk, publiek, relaties en organisatie. Op basis van deze analyse ontwikkelen we strategieën en concepten op de vlakken waar dat nodig is. Het kan betekenen dat we een nieuwe merkidentiteit voor je ontwerpen, je propositie ontwikkelen of je creatieve leveranciers begeleiden. Maar de conclusie kan ook zijn dat de échte waarde intern gegenereerd wordt.'
Schoones en Murli waren hiervoor beiden werkzaam bij Wayne Parker Kent, waar ze de laatste jaren werkten als respectievelijk creative director en art director. Bekijk de nieuwe website van Mix hier.
Foto: Ashwin Murli (l) en Mark Schoones.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers