T-Mobile kiest Qontent Matters
- Bureaus
- 10 jan 2021 @ 08:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenMobile
- 10 jan 2021 @ 08:01
- Lucas Boon
T-Mobile Nederland heeft voor Qontent Matters gekozen als zijn nieuwe contentpartner. Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag met de 'always on'-aanwezigheid van de merken T-Mobile, Tele2 en Ben.
TBWA\Neboko blijft het vaste reclamebureau van T-Mobile, zoals eerder te lezen op MarketingTribune. Aan de keuze voor Qontent Matters ging een pitch vooraf. Om de drie merken binnen het digitale speelveld te laden, gaat het contentbureau de merkpositionering van T-Mobile doorvertalen naar een contentstrategie. Hierbij staat een nieuwe blog, dat binnenkort live gaat, als communicatiekanaal centraal, met daarnaast video's en social media-content.
Margaret Kreuger, manager brand & customer communications bij T-Mobile Nederland, zegt: 'Samen met Qontent Matters kunnen we de volgende stap zetten om onze drie merken binnen de online kanalen beter te laden. Kwalitatieve content, een gedegen distributieplan en een effectieve inzet spelen daarbij een belangrijke rol. Daarbij heeft Qontent Matters zich al eerder bewezen tijdens onze samenwerking voor Tele2, waarin we met elkaar als echte partners prachtige resultaten hebben geboekt.'
Robin van Polen, managing director van Qontent Matters, vult aan: 'Pitchen in coronatijd was uitdagend, maar door in te spelen op de actualiteit en daarbij te denken in oplossingen, wisten we het proces op een persoonlijke en veilige manier voort te zetten. Ik weet zeker dat we T-Mobile, Tele2 én Ben naar een hoger niveau weten te tillen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

