Campagnefilm van Samsung krijgt eigen mini-collectie
- Bureaus
- 22 apr 2022 @ 11:19
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 apr 2022 @ 11:19
- Michiel van Zaane
De nieuwe campagnefilm van Samsung gaat vergezeld van een eigen hoodie en een speciaal telefoonhoesje. Productiebedrijf Vigics is het brein achter de nieuwe campagnefilm, waar ook de Amsterdamse merken The New Originals (TNO) en Byborre aan bijdragen.
De campagnefilm is gemaakt voor de nieuwe Galaxy Ultra S22 smartphone. In de film, die geschoten is door Luca Shakison, komen de werelden van Samsung, TNO en ByBorre samen. Voor deze samenwerking hebben de merken samen een mini-collectie gemaakt, die centraal staat in de film. Door de dagdroom van de TNO storemanager en Freddy, de mascotte van TNO, ziet de kijker hoe de collectie tot stand is gekomen.
Luca Shakison: ‘Naar aanleiding van het concept dat ik ontving van TNO heb ik in deze film geprobeerd een natuurlijke connectie te leggen tussen Samsung, TNO en ByBorre. De film neemt je mee in de dagdroom van TNO’s winkelmanager Mosey, die samen met Freddy langs het atelier van Borre gaat en de kijker een kleine inkijk geeft in het creatieve proces achter de samenwerking.
De hoodie en het hoesje zijn daadwerkelijk in gelimitteerde oplage te koop bij de TNO Flagship Store op de Zeedijk en via de wesbites van TNO en Samsung én in de Samsung Experience stores.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation