Campagnefilm van Samsung krijgt eigen mini-collectie

Campagnefilm van Samsung krijgt eigen mini-collectie
  • Bureaus
  • 22 apr 2022 @ 11:19
  • 10795 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De nieuwe campagnefilm van Samsung gaat vergezeld van een eigen hoodie en een speciaal telefoonhoesje. Productiebedrijf Vigics is het brein achter de nieuwe campagnefilm, waar ook de Amsterdamse merken The New Originals (TNO) en Byborre aan bijdragen.

De campagnefilm is gemaakt voor de nieuwe Galaxy Ultra S22 smartphone. In de film, die geschoten is door Luca Shakison, komen de werelden van Samsung, TNO en ByBorre samen. Voor deze samenwerking hebben de merken samen een mini-collectie gemaakt, die centraal staat in de film. Door de dagdroom van de TNO storemanager en Freddy, de mascotte van TNO, ziet de kijker hoe de collectie tot stand is gekomen.

Luca Shakison: ‘Naar aanleiding van het concept dat ik ontving van TNO heb ik in deze film geprobeerd een natuurlijke connectie te leggen tussen Samsung, TNO en ByBorre. De film neemt je mee in de dagdroom van TNO’s winkelmanager Mosey, die samen met Freddy langs het atelier van Borre gaat en de kijker een kleine inkijk geeft in het creatieve proces achter de samenwerking.

De hoodie en het hoesje zijn daadwerkelijk in gelimitteerde oplage te koop bij de TNO Flagship Store op de Zeedijk en via de wesbites van TNO en Samsung én in de Samsung Experience stores.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken