Tanya Ponømareva nieuwe Creative Director van Gospooky
- Bureaus
- 28 nov 2022 @ 09:25
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 nov 2022 @ 09:25
- Michiel van Zaane
Social technology agency Gospooky versterkt haar team met de aanstelling van Tanya Ponømareva als Creative Director. Daarnaast is Tom Geurts benoemd als Technical Director en Jeffrey Kloezeman als Strategy Director.
In haar rol als Creative Director is Ponømareva verantwoordelijk voor het leiden van het creative team voor merken zoals Prime Video, JBL en Tommy Hilfiger. Het werk van Ponømareva omvat het rebranden van merken, het leiden van internationale campagnes en het creëren van ervaringen. Ponømareva werkte eerder als Creative Lead en Creative Director bij internationaal gerichte bureaus zoals Boomerang, Part of Publicis Groupe en Dentsu Creative Amsterdam. Dit jaar werd ze genomineerd voor de jury bij shots Awards, D&AD, Cannes Lions en was ze juryvoorzitter bij de ADCN Awards.
Ponømareva zal samen met de nieuw aangestelde Technical Director Tom Geurts en Strategy Director Jeffrey Kloezeman de internationale groeistrategie verder vorm gaan geven. Geurts en Kloezeman zijn al langer werkzaam bij Gospooky, maar recent gestart in de genoemde posities. Het team speelt een vitale rol in Gospooky’s plannen voor 2023, gericht op internationale uitbreiding.
Liam Tjoa, founder en CEO van Gospooky: ‘Tanya heeft een ongekende track record en ik ben dan ook enorm enthousiast om haar aan boord te hebben. Haar ervaring op internationale accounts als Heineken tilt niet alleen ons creatieve team, maar ons hele bedrijf naar een volgend level. Met Tanya in ons team kunnen we nog sneller vooruit in onze missie om toonaangevende merken in de voorhoede van social te brengen en houden. Samen met Tom en Jeffrey, die zichzelf al ruimschoots hebben bewezen, staat er een futureproof team.’
Tanya Ponømareva, Creative Director van Gospooky: ‘De toekomst van adverteren ligt in digitale ervaringen die mens- en platformgericht zijn en die emotionele waarde bieden. Ik heb enorm geluk dat ik nu deel uitmaak van een jong, getalenteerd team met een audience-first focus en diepgewortelde kennis en passie voor digital.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing