Tanya Ponømareva nieuwe Creative Director van Gospooky
- Bureaus
- 28 nov 2022 @ 09:25
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 nov 2022 @ 09:25
- Michiel van Zaane
Social technology agency Gospooky versterkt haar team met de aanstelling van Tanya Ponømareva als Creative Director. Daarnaast is Tom Geurts benoemd als Technical Director en Jeffrey Kloezeman als Strategy Director.
In haar rol als Creative Director is Ponømareva verantwoordelijk voor het leiden van het creative team voor merken zoals Prime Video, JBL en Tommy Hilfiger. Het werk van Ponømareva omvat het rebranden van merken, het leiden van internationale campagnes en het creëren van ervaringen. Ponømareva werkte eerder als Creative Lead en Creative Director bij internationaal gerichte bureaus zoals Boomerang, Part of Publicis Groupe en Dentsu Creative Amsterdam. Dit jaar werd ze genomineerd voor de jury bij shots Awards, D&AD, Cannes Lions en was ze juryvoorzitter bij de ADCN Awards.
Ponømareva zal samen met de nieuw aangestelde Technical Director Tom Geurts en Strategy Director Jeffrey Kloezeman de internationale groeistrategie verder vorm gaan geven. Geurts en Kloezeman zijn al langer werkzaam bij Gospooky, maar recent gestart in de genoemde posities. Het team speelt een vitale rol in Gospooky’s plannen voor 2023, gericht op internationale uitbreiding.
Liam Tjoa, founder en CEO van Gospooky: ‘Tanya heeft een ongekende track record en ik ben dan ook enorm enthousiast om haar aan boord te hebben. Haar ervaring op internationale accounts als Heineken tilt niet alleen ons creatieve team, maar ons hele bedrijf naar een volgend level. Met Tanya in ons team kunnen we nog sneller vooruit in onze missie om toonaangevende merken in de voorhoede van social te brengen en houden. Samen met Tom en Jeffrey, die zichzelf al ruimschoots hebben bewezen, staat er een futureproof team.’
Tanya Ponømareva, Creative Director van Gospooky: ‘De toekomst van adverteren ligt in digitale ervaringen die mens- en platformgericht zijn en die emotionele waarde bieden. Ik heb enorm geluk dat ik nu deel uitmaak van een jong, getalenteerd team met een audience-first focus en diepgewortelde kennis en passie voor digital.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation