Tanya Ponømareva nieuwe Creative Director van Gospooky

Tanya Ponømareva nieuwe Creative Director van Gospooky
  • Bureaus
  • 28 nov 2022 @ 09:25
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Social technology agency Gospooky versterkt haar team met de aanstelling van Tanya Ponømareva als Creative Director. Daarnaast is Tom Geurts benoemd als Technical Director en Jeffrey Kloezeman als Strategy Director.

In haar rol als Creative Director is Ponømareva verantwoordelijk voor het leiden van het creative team voor merken zoals Prime Video, JBL en Tommy Hilfiger. Het werk van Ponømareva omvat het rebranden van merken, het leiden van internationale campagnes en het creëren van ervaringen. Ponømareva werkte eerder als Creative Lead en Creative Director bij internationaal gerichte bureaus zoals Boomerang, Part of Publicis Groupe en Dentsu Creative Amsterdam. Dit jaar werd ze genomineerd voor de jury bij shots Awards, D&AD, Cannes Lions en was ze juryvoorzitter bij de ADCN Awards.

Ponømareva zal samen met de nieuw aangestelde Technical Director Tom Geurts en Strategy Director Jeffrey Kloezeman de internationale groeistrategie verder vorm gaan geven. Geurts en Kloezeman zijn al langer werkzaam bij Gospooky, maar recent gestart in de genoemde posities. Het team speelt een vitale rol in Gospooky’s plannen voor 2023, gericht op internationale uitbreiding.

Liam Tjoa, founder en CEO van Gospooky: ‘Tanya heeft een ongekende track record en ik ben dan ook enorm enthousiast om haar aan boord te hebben. Haar ervaring op internationale accounts als Heineken tilt niet alleen ons creatieve team, maar ons hele bedrijf naar een volgend level. Met Tanya in ons team kunnen we nog sneller vooruit in onze missie om toonaangevende merken in de voorhoede van social te brengen en houden. Samen met Tom en Jeffrey, die zichzelf al ruimschoots hebben bewezen, staat er een futureproof team.’

Tanya Ponømareva, Creative Director van Gospooky: ‘De toekomst van adverteren ligt in digitale ervaringen die mens- en platformgericht zijn en die emotionele waarde bieden. Ik heb enorm geluk dat ik nu deel uitmaak van een jong, getalenteerd team met een audience-first focus en diepgewortelde kennis en passie voor digital.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken