[Nieuw boek] 'Geloofwaardigheid als marketingtool'

[Nieuw boek] 'Geloofwaardigheid als marketingtool'
  • Content
  • 22 dec 2015 @ 10:52
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekPrint

Truman Amsterdam komt met een boek over True Storytelling. Het creatieve communicatiebureau die merken helpt met het versterken van hun merkauthenticiteit door het creëren van geloofwaardige merkverhalen in reclame en content schreef het boek dat als ondertitel 'Geloofwaardigheid als marketingtool' heeft. Hierin wordt de visie en methodiek van Truman beschreven. Daarnaast onderzoekt het bureau de werelden van contentmarketing, storytelling en authenticiteit.

Stap voor stap
Verder is het een praktisch handboek dat de lezer stap voor stap door het True Story Canvas meeneemt. Dit positionerende merkcanvas helpt je bij het ontwikkelen van je merkstrategie en vangt belangrijke merkelementen in een handzaam A4. Het boek wordt uitgegeven door Van Duuren Media, die onder andere ook De Conversation Company van Steven van Belleghem, De 9+ organisatie van Berry Veldhoen en De Superpromoter van Rijn Vogelaar op de markt bracht.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken