Nederlandse digital designbureaus op podium in Toronto

Nederlandse digital designbureaus op podium in Toronto
  • Design
  • 9 mrt 2020 @ 14:45
  • 15719 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • EvenementDigital design

Van 19 tot en met 21 april staat Toronto weer in het teken van creativiteit en technologie, tijdens de 19e editie van FITC. Onder de vlag van Stichting Dutch Digital Design staan drie Nederlandse bureaus op het internationale podium: Vruchtvlees, Code D’Azur en Greenberry.

Na drie eerdere sessies op de Amsterdamse versie van Future Innovation Technology Creativity (FITC) is dit de eerste keer dat Dutch Digital Design het beste digitale werk uit Nederland in de schijnwerpers zet op het Canadese podium. Roman Stikkelorum van Vruchtvlees, Dani Polak en Jeroen Thissen van Code D’Azur en Alain Dujardin van Greenberry presenteren op 20 april hun digitale projecten in het programma. Susanne Visser van Dutch Digital Design is de moderator van The Best of Dutch Digital Design-presentatie.

Ambitie Stichting Dutch Digital Design

FITC draagt bij aan de ambitie van de stichting om meer internationale zichtbaarheid te genereren en bij te dragen aan succesvolle business: naast spreeksessies op het podium, zijn er ook matchmakingsessies en studiotours met toonaangevende internationale bureaus en opdrachtgevers. Het programma komt tot stand door een samenwerkingsverband tussen de FITC-organisatie, stichting Dutch Digital Design en de Nederlandse ambassade in Toronto. Laatstgenoemden maken het daadwerkelijk mogelijk dat de Nederlandse bedrijven ondersteuning krijgen in het buitenland.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken