TomTom benoemt Robert Bohemen als CMO
- Food-en-retail
- 10 okt 2017 @ 09:18
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFood
- 10 okt 2017 @ 09:18
- Redactie Food en Retail
TomTom, a-merk als het gaat om aanbod van navigatietechnologie, heeft Robert Bohemen (foto) aangesteld als Chief Marketing Officer. Robert heeft veel ervaring in het leiden van digitale- en veranderprojecten. Zijn belangrijkste taak wordt het verstevigen van TomTom’s positie op het gebied van navigatietechnologie. 'Nu is het tijd om onze marketingcapaciteiten te vergroten.'
Harold Goddijn, mede-oprichter en CEO van TomTom: 'We zijn verheugd om Robert toe te voegen aan ons team. In de afgelopen jaren hebben we onze B2B-activiteiten aanzienlijk uitgebreid en hebben we veel momentum. Nu is het tijd om onze marketingcapaciteiten te vergroten en onze boodschap te versterken.'
Bohemen is verantwoordelijk voor het merk TomTom, de corporate communicatie en alle marketing- en communicatie-gerelateerde activiteiten. Bohemen brengt veel kennis met zich mee over technologie, digital, consumenten- en retail-marketing. Voorheen was hij actief in verschillende marketingfuncties bij onder andere Vodafone, Agilent Technologies en Hewlett-Packard. Bovendien was hij als CMO van De Bijenkorf verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het bedrijf. Ook was hij actief als CMO van Blokker Holding.
(PvWK)
Over TomTom
'TomTom moedigt beweging aan. Elke dag zijn miljoenen mensen over de hele wereld afhankelijk van TomTom om slimmere keuzes te maken. Wij ontwerpen en ontwikkelen innovatieve producten die het voor mensen eenvoudig maken om hun doelen te halen. Onder onze op kaarten gebaseerde componenten vallen kaartinhoud, online op kaarten gebaseerde diensten en real-time verkeers- en navigatiesoftware. Onder onze consumentenproducten vallen PND’s, navigatieapps en sporthorloges. Onze belangrijkste businessproducten zijn aangepaste in-dash navigatiesystemen en een fleet managementsysteem, dat wordt aangeboden aan fleet-eigenaren als een online dienst met geïntegreerde mobiele apparaten voor in hun voertuigen. Onze business bestaat uit vier op klanten gerichte business units: Automotive, Licensing, Telematics en Consumer.'
Meer info klik hier. Alexander Ribbink, oud-topman bij navigatiebedrijf TomTom, is in 2006 door MarketingTribune uitgeroepen tot Reclameman van het Jaar.
(bronnen: TomTom / Volkskrant)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- De Bijenkorf verantwoordelijk
- navigatie
- consumenten
- marketingfuncties
- actief
- CMO
- digitale transformatie
- Robert Bohemen
- Vodafone
- Blokker Holding
- TomTom
- communicatie
- marketing
- technologie
- retail
- corporate
- Hewlett-Packard
- digital
- Agilent Technologies
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers