Samenwerking Fisherman's Friend en KNRM van start: 'Redders op zee'

- Food-en-retail
- 29 nov 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PodcastBranded content
- 29 nov 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Fisherman's Friend, klant van We are Here, gaat met de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij, de KNRM, in zee. Zij bestaan 200 jaar en door de samenwerking komt er een spannende podcast serie aan waarin uitgebreid stilgestaan wordt bij hun werk.
Fisherman's Friend, het iconische merk van verfrissende pastilles, kondigt met trots een nieuwe samenwerking aan met de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) die volgend jaar 200 jaar bestaat. Beide delen niet alleen een sterke band met de zee, maar ook een diepe waardering voor de moed, vastberadenheid en mentale kracht die nodig is om het onbekende te trotseren.
'Als gezamenlijke vrienden van de visser, waarderen wij het bijzondere werk van de mannen en vrouwen van de KNRM. Ze zijn gemaakt van strong stuff. En strong stuff is natuurlijk the good stuff', zegt Joost van de Sande, Marketing Manager van Fisherman's Friend.
Als onderdeel van de samenwerking zal Fisherman's Friend de podcast ‘Redders op Zee’ presenteren. Deze podcast werpt een licht op de verhalen van dappere KNRM’ers die dagelijks hun leven riskeren om anderen te redden op zee. Met niemand minder dan Roelof Hemmen als presentator.
Jacob Tas, directeur van de KNRM, benadrukt: 'Onze 1400 vrijwilligers zullen zelf altijd ontkennen dat ze helden zijn, maar oordeel zelf en luister naar hun heldendaden op zee. Echte wilskracht, dat is wat we hier samen met Fisherman’s Friend vieren.'
'Het wordt onze taak om de verhalen van de KNRM bij zoveel mogelijk consumenten onder de aandacht te brengen. Deze podcast leent zich daar uitstekend voor. Samen met onze creative agency Here zijn we druk bezig om hiervoor een mooie campagne te ontwikkelen. Door een platform te bieden voor de verhalen van de KRNM hopen we dat er nog meer mensen bereid zijn om donateur te worden van deze unieke, zelfstandige organisatie', voegt Jeroen Jeroense, Brand Manager van Fisherman’s Friend, toe.
De productie van 30 podcastafleveringen is gestart. Vanaf 18 maart 2024 is de eerste aflevering beschikbaar op Spotify, zo wordrt beloofd. Fisherman's Friend en de KNRM nodigen iedereen uit om de verhalen van moed en kracht van deze echte helden te ontdekken.
Luister de trailers van aflevering 1 en 2 hier en volg de 200 jaar-podcast 'Redders op zee'. Voor meer informatie, kijk op knrm.nl tippen de betrokkenen.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- podcast
- klant
- werk
- KNRM
- We are Here
- agency
- podcast
- in zee
- Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
- spannend
- Fisherman's Friend
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers