Erland Galjaard vertrekt bij Talpa Network

Erland Galjaard vertrekt bij Talpa Network
  • Media
  • 10 mrt 2023 @ 18:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Galjaard, adviseur bij Talpa TV, heeft besloten zijn contract te beëindigen om zich volledig te kunnen wijden aan andere projecten als zelfstandig ondernemer.

Bij zijn afscheid staat hij stil bij het niet doorgaan van de fusie tussen Talpa en RTL. Galjaard: ‘Nu de fusie niet doorgaat zal het werk er niet minder om worden en geloof ik dat nu het moment is aangebroken om meer aandacht en tijd te gaan besteden aan andere projecten. Ik ben dankbaar voor de tijd bij Talpa Network en de samenwerking met het team, de directie en producenten.’ 

Galjaard koos er ruim vier jaar geleden voor om als parttime adviseur aan het werk te gaan voor Talpa Network. Het met een team helpen bouwen aan de zenders, creëren van eigen formats en merken, was volgens hem ‘niet alleen een geweldige nieuwe uitdaging en enorm leuk, maar bleek ook arbeidsintensiever dan vooraf ingeschat.’ Dat betekende wel volgens hem dat er weinig tijd over was voor de andere projecten die hij naast zijn adviesrol bij Talpa Network de afgelopen jaren heeft opgezet, onder andere in de muziek, events en het onderzoeken van nieuwe startups.

John de Mol: ‘Er zijn weinig mensen in ons vakgebied die het bouwen van een uitzendschema zo beheersen als hij. Ik begrijp zijn wens om te ondernemen als geen ander. Wil hij zo’n stap nog een keer maken dan is nu het moment. Ik wens hem daar dan ook veel succes bij.’ 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken