Villa Joep tram: van tekentafel tot eindproduct
- Algemeen
- 31 jul 2014 @ 07:14
- Link
-
Redactie Zorgmarketing
Redactie
MarketingTribune - PatiëntrelatieConceptStichting
- 31 jul 2014 @ 07:14
- Redactie Zorgmarketing
De Villa Joep tram heeft de afgelopen maanden door Den Haag gereden. Zie hier een impressie van de tekeningen en het eindproduct: een volledig bestickerde tram met een niet te missen boodschap: #GeefLeven. De tram is kosteloos beschikbaar gesteld door HTM, Haags trambedrijf, en ontworpen door de ‘plaatjesmakers’ van KingLing.
De opdracht van Stichting Villa Joep aan KingLing: ‘Maak een vertaling van het #GeefLeven concept voor op een tram. De kinderen moeten prominent zichtbaar zijn. En de boodschap moet prominent naar voren komen: “Kinderen met neuroblastoom kinderkanker worden vaak niet ouder dan zes jaar... Kom in actie en #GeefLeven”.’
Lees hier het interview met Annemiek Meijer, projectmanager marketing en communicatie van Villa Joep, over de #GeefLeven campagne.
Van tekentafel tot eindproduct
-
Redactie Zorgmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/zorg/
- Profiel »
- Tram
- Patiëntrelatie
- KingLing
- Communicatiemiddel
- Bestickering
- Neuroblastoom kinderkanker
- HTM
- Villa Joep
- Stichting
- #GeefLeven
- Campagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing