Villa Joep tram: van tekentafel tot eindproduct
- Algemeen
- 31 jul 2014 @ 07:14
- Link
-
Redactie Zorgmarketing
Redactie
MarketingTribune - PatiëntrelatieConceptStichting
- 31 jul 2014 @ 07:14
- Redactie Zorgmarketing
De Villa Joep tram heeft de afgelopen maanden door Den Haag gereden. Zie hier een impressie van de tekeningen en het eindproduct: een volledig bestickerde tram met een niet te missen boodschap: #GeefLeven. De tram is kosteloos beschikbaar gesteld door HTM, Haags trambedrijf, en ontworpen door de ‘plaatjesmakers’ van KingLing.
De opdracht van Stichting Villa Joep aan KingLing: ‘Maak een vertaling van het #GeefLeven concept voor op een tram. De kinderen moeten prominent zichtbaar zijn. En de boodschap moet prominent naar voren komen: “Kinderen met neuroblastoom kinderkanker worden vaak niet ouder dan zes jaar... Kom in actie en #GeefLeven”.’
Lees hier het interview met Annemiek Meijer, projectmanager marketing en communicatie van Villa Joep, over de #GeefLeven campagne.
Van tekentafel tot eindproduct
-
Redactie Zorgmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/zorg/
- Profiel »
- Tram
- #GeefLeven
- Stichting
- Communicatiemiddel
- HTM
- Neuroblastoom kinderkanker
- Bestickering
- Campagne
- Patiëntrelatie
- Villa Joep
- KingLing
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers