Villa Joep tram: van tekentafel tot eindproduct

  • Algemeen
  • 31 jul 2014 @ 07:14
  • Link
  • Redactie Zorgmarketing
    Redactie Zorgmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PatiëntrelatieConceptStichting

De Villa Joep tram heeft de afgelopen maanden door Den Haag gereden. Zie hier een impressie van de tekeningen en het eindproduct: een volledig bestickerde tram met een niet te missen boodschap: #GeefLeven. De tram is kosteloos beschikbaar gesteld door HTM, Haags trambedrijf, en ontworpen door de ‘plaatjesmakers’ van KingLing.

De opdracht van Stichting Villa Joep aan KingLing: ‘Maak een vertaling van het #GeefLeven concept voor op een tram. De kinderen moeten prominent zichtbaar zijn. En de boodschap moet prominent naar voren komen: “Kinderen met neuroblastoom kinderkanker worden vaak niet ouder dan zes jaar... Kom in actie en #GeefLeven”.’

Lees hier het interview met Annemiek Meijer, projectmanager marketing en communicatie van Villa Joep, over de #GeefLeven campagne.

Van tekentafel tot eindproduct

Redactie Zorgmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken