[De zomer van] Dick van der Lecq: 'Beetje hiken en fikkie stoken in West-Canada'
- Algemeen
- 6 aug 2019 @ 12:48
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 6 aug 2019 @ 12:48
- Lucas Boon
Dick van der Lecq, managing director van DDB Unlimited, is net terug van vakantie en komt tot de conclusie dat hij eigenlijk niet zonder de outdoorspulletjes van Bever kan.
Van der Lecq kijkt tevreden terug op het eerste halfjaar DDB Unlimited. 'Een fusie is altijd intensief, maar ik merk dat er vanuit klanten en prospects veel belangstelling voor onze nieuwe bureaupropositie is. En dat geeft superveel energie.' We spreken de reclameman op het moment dat hij net terug is van een vakantie met gezin en camper in West-Canada. 'Beetje hiken, fotograferen, fikkie stoken en eigen visje prikken.'
Wat is in deze zomertijd je favoriete merk en waarom?
Bever. Niet alleen om de sterke campagne 'Niemand is een binnenmens', maar ook vanwege de outdoorspulletjes die je eigenlijk allemaal heel erg nodig hebt.
Welk marketingboek moeten vakgenoten deze zomer absoluut meenemen in hun reiskoffer?
How not to plan van Sarah Carter en Les Binet, een must read voor strategen en marketeers. Een praktisch handboek dat aan de hand van 66 'how not to do'-artikelen beschrijft hoe je het juist wél moet aanpakken.
Het is overal rustiger op kantoor, ongetwijfeld ook bij jou. Hoe zorg je ervoor dat je toch productief blijft?
Er lopen een aantal grote trajecten waar de collega's die niet op vakantie zijn hun handen vol aan hebben. En ik ben zelf vooral druk met dit interview voor MarketingTribune.
Wilde dieren in West-Canada, door Van der Lecq zelf gefotografeerd.
Lees ook over de zomers van:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers