Snelle verrast busreizigers in Leiden met live halteconcert
- Algemeen
- 13 mei 2022 @ 09:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 mei 2022 @ 09:04
- Michiel van Zaane
Popartiest Snelle, bekend van zijn hits ‘Reünie’ en ‘Blijven Slapen’, verraste busreizigers in Leiden met een mini-concert. Snelle liet voor het eerst de song ‘Geen plek als onderweg’ horen. De artiest brengt hiermee, samen met reisapp Glimble, een ode aan reizen en onderweg zijn.
Als onderdeel van de nieuwe campagne van Glimble werden passagiers en fans met een ‘Snelle Dienst’ vanaf station Leiden Centraal naar een speciale halte gebracht, omgetoverd tot podium. Hier werden zij verrast met een mini-concert waar de artiest een akoestische en intieme set speelde van 10 minuten.
In de campagne ‘Geen plek als onderweg’ volg je Snelle zijn reis door stad en land. De campagne wordt uitgerold als online video, digital out of home en op social media. Speciaal voor de samenwerking met glimble schreef Snelle de song ‘Geen plek als onderweg’, die ook in de video te horen is.
Snelle over de song: ‘Ik ben altijd onderweg naar shows, naar de studio, naar interviews, ga zo maar door. Ik ging vroeger altijd met de trein naar mijn bijbaantje en ook in het begin van mijn carrière hebben we met de crew veel gereisd met het openbaar vervoer naar optredens. Achteraf gezien was dit echt een van de leukste periodes tot nu toe, omdat we hier veel inspiratie uit haalden. Daarom heb ik voor de lyrics mijn herinneringen verzameld en deze song ontwikkeld die iedereen kan luisteren onderweg.’
Verschillende vervoersvormen
Met gratis reisapp Glimble plannen reizigers hun reis van deur-tot-deur. Martijn van de Weijer, directeur Glimble: ‘Onderweg weg zijn is voor iedereen anders. Glimble is ontstaan vanuit de behoefte van mensen om naast trein, bus, metro of tram, ook hun reis te combineren met andere vervoermiddelen. Denk hierbij aan een deel van de reis met je eigen fiets of auto en een deel met ov of deelvervoer’
Anne Hettinga, CEO Arriva Nederland, over de nieuwe glimble reisapp: “Wij combineren met Glimble de moderne digitale wereld met fijn bewegen in een fysieke wereld. Reizen is een ervaring op zich. Ik ben trots dat we nu samen met Snelle onderweg zijn om bestemmingen en mensen met elkaar te verbinden. Een schitterende samenwerking!’
De campagne ‘Geen plek als onderweg’ loopt tot eind juni en vormt de aftrap voor een langdurige samenwerking van 15 maanden tussen Snelle en Glimble.
Credits:
Glimble (Arriva): Martijn van de Weijer, Hans Lingeman, Stijn van Poppel, Naomi van der Reep
Concept en creatie: Crocodile Agency & Fama Volat
Media: Fama Volat
Regisseur: Bram Janssen
Camera: Bram Janssen & Benjamin Kamps
Edit: Bram Janssen
Graphics: Thijs Bul
Colorist: Koert van der Ploeg
Fotografie: Jasper Suyk
Productie: Chev Productions
Audio: Snelle (Lars Bos), Okke Punt, Wessel van Deursen & Pjotr Golsteyn
PR: Ovide Agency
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Imo Muller van 165 Beats: 'Veel voetbalclubs zijn erin...
- DOSSIER ESG Esther Overmars Purpose is een werkwoord
- Europees Parlement stemt vóór AI-wet
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Harry Dekker krijgt Coq de Grand Honneur tijdens GVR-diner
- Sven Fase van VodafoneZiggo: 'AI voelt voor mij echt als een...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing