[mediabazen] UM: Klaartje Kuypers

[mediabazen] UM: Klaartje Kuypers
  • Algemeen
  • 22 okt 2025 @ 10:07
  • Link
  • IPG Mediabrands
    IPG Mediabrands


  • Geen tag

Toen Sifan Hassan na haar olympische record werd gefeliciteerd, haastte ze zich om te zeggen dat het niet alleen háár prestatie was. Het goud, zei ze, was óók voor haar coach, haar medisch team, de begeleiders die haar dag en nacht bijstaan. Is dat bescheidenheid? Of gewoon de obligate beleefdheid die bij topsport hoort?

Natuurlijk, een beetje van beide. Maar vooral is het simpelweg de waarheid. Want zonder de beste trainer, zonder methodiek en uitgekiende schema’s en zonder sporttechnologie van het hoogste niveau, is zelfs de beste hardloopster ter wereld nergens.

Topsport is net als ons mediavak: geen eenmansrace. Het is de juiste mix van de beste mensen, cultuur, methode en technologie die het verschil maakt. Ik geloof in de kracht van teamwork. Met elkaar, op kantoor, op onze fijne UM-werkvloer. Dáár gebeurt het. Dáár ontstaat de energie die leidt tot innovatie, creativiteit en uiteindelijk het beste resultaat voor onze klanten. Dáár vieren we successen en voeden we de cultuur die misschien wel onze grootste asset is.

Cultuur is een dynamisch bureaufundament. Een fundament waaraan je moet blijven werken. Daarom hebben we bij UM onszelf afgelopen jaar opnieuw uitgevonden. Want waar staan we eigenlijk voor? Waar willen we naartoe? En: hoe gaan we daar komen? Inmiddels zijn we verschillende mijlpalen verder en is de cultuur, of het fundament, sterker dan ooit, met een topteam dat hard werkt én plezier maakt. Dat zorgt voor de mentaliteit die ons drijft: we can make it happen. Het resultaat? We boeken vooruitgang en creëren beweging in de business van onze klanten.

Intussen dendert ons vakgebied door. AI verandert de spelregels razendsnel. Stilstand is geen optie, vooroplopen is noodzaak. Bij UM zetten we AI in langs de meetlat van menselijkheid. Met ons techplatform Interact als motor: dit maakt ons werk slimmer en efficiënter, zodat wij kunnen focussen op strategie en creativiteit, de zaken die merken écht laten groeien.

We noemen dat Full Color Media: mediaplannen die niet grijs en generiek zijn, maar kleur brengen. Met zichtbaarheid, levendigheid en onderscheidend vermogen (visibility, vibrancy & variability). Merken die durven opvallen, groeien sneller. Dat is bewezen. En dát is waar wij als team, elke dag opnieuw, voor staan en voor gaan.

Want net als in de sport geldt: het applaus klinkt misschien voor de sprinter die als eerste de finishlijn passeert, maar de overwinning is altijd een teamprestatie.

Klaartje Kuypers
Commercial Director UM


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken