Rotterdam School of Management: Stay in Motion
- B2b
- 12 okt 2022 @ 15:34
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 okt 2022 @ 15:34
- Sjaak Hoogkamer
In hun nieuwe campagne ‘Stay in Motion’, roept Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit (RSM) op om ‘ambitieus, geïnspireerd en in beweging te blijven als het aankomt op je professionele ontwikkeling.’
De RSM, naar eigen zeggen een van de beste bestemmingen voor bedrijfskunde binnen Europa, nodigt professionals uit om zich aan te melden voor een Executive Education (EE) of MBA programma met als doel hun carrière (en bedrijf) verder te ontwikkelen.
De geïntegreerde campagne, bestaande uit print media, (D)OOH, online film, digitale advertenties en social media marketing, is gecreëerd door Mediamonks. Binnen het digitale bedrijf hebben de experts in zogenoemde persuasive creativity en de Filmmonks hun krachten gebundeld om deze campagne te maken.
Brandon Kirby, Director of Marketing, Sales & Admissions aan de Rotterdam School of Management: ‘Mensen zijn altijd in beweging, met name als het om hun carrière gaat. Middels deze campagne wilden we nadruk leggen op de toegevoegde waarde van onze EE- en MBA-programma’s in het versnellen van je carrière—welke kant je ook maar op wil gaan. Door inzichten in consumentengedrag te leveren, heeft Mediamonks ons geholpen om beter contact te leggen met onze doelgroep.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- mediamonks
- Rotterdam School of Management
- carriere
- ontwikkeling
- stay in motion
- outdoor
- camapgne
- digital
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

