BVH werkt voor Nsecure, maakt relatiemagazine LEF
- Bureaus
- 27 jun 2014 @ 10:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesBranded content
- 27 jun 2014 @ 10:15
- Redactie Bureaus
Nsecure is klant geworden bij BVH Identity Driven Advertising. Nsecure bevordert de veiligheid en toegankelijkheid van ondernemingen door het ontwikkelen, implementeren en onderhouden van duurzame en gebruiksvriendelijke veiligheidsoplossingen. Nodig is een nieuwe merkstrategie om haar internationale ambities waar te maken.
Jeroen Kaal, CEO van BVH: 'Nsecure heeft de laatste jaren een sterke ontwikkeling doorgemaakt van leverancier van veiligheidssystemen naar adviseur voor organisaties om met de optimale veiligheidsbalans een bijdrage te leveren aan een beter rendement van een bedrijf. Daar moet nu het merkverhaal op afgestemd worden, want dat liep niet meer synchroon. We kijken dan ook met ze naar de opbouw en de merklading van het complete merkportfolio.'
Nsecure werkt voor ondernemingen als ING, BP, Essent en Miele evenals zorginstellingen en overheden.
Als eerste invulling van de nieuwe marktstrategie en aanpak verschijnt binnenkort, onder regie van BVH, een editie van het glossy relatiemagazine LEF.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
Laatste Nieuws
- DDB Amsterdam nieuwe creatieve... 25-06-2025
- Lebara prikt met ‘Logisch!? Award’... 25-06-2025
- Hibou gekozen als PR-partner voor... 25-06-2025
- Mores lanceert campagne 'Ik hoor je'25-06-2025
- Nieuwe BrandMR-campagne maakt... 24-06-2025
- Sun brengt humor in huishoudelijke... 24-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation