PR-bureau Coopr breidt opnieuw uit
- Bureaus
- 10 aug 2015 @ 09:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaCommunicatieBranded contentPR
- 10 aug 2015 @ 09:48
- Redactie Bureaus
Het Rotterdamse PR-bureau Coopr breidt opnieuw uit om de verdere groei van het bedrijf mogelijk te maken. Dorieke Cieremans (PR-consultant), Rosanne van Setten (trainee) en Joost Twigt (grafisch vormgever) completeren het 18-koppige team van Coopr.
Dorieke Cieremans (29, rechts op de foto) zit inmiddels zes jaar in het vak en werkte als laatst voor SiS PR, waar ze verantwoordelijk was voor klanten als AH to Go, KitKat en Nintendo. Bij Coopr is ze gestart als PR-consultant met een focus op consumer-klanten.
Rosanne van Setten (23) heeft Sociale Psychologie gestudeerd en liep eerder stage bij Weber Shandwick. Ze is bij Coopr gestart in het traineeprogramma en zal diverse klanten ondersteunen. Daarnaast zal Van Setten vanwege haar achtergrond een belangrijke rol spelen in het insights-team.
Joost Twigt (29) is grafisch en interactief vormgever en wordt wegens de snelgroeiende vraag naar visuele content toegevoegd aan de Content Studio van Coopr.
Jos Govaart, directeur van Coopr: 'We groeien hard. We hebben A-klanten zoals Albert Heijn, Bosch, Coolblue, Harman Kardon, Heinz, LinkedIn, Netflix, SNS Bank en Sunny Cars. We zijn erg blij dat we ondanks die groei kwaliteit kunnen blijven leveren dankzij de nieuwe aanwinsten die we nu aangetrokken hebben en zullen aantrekken.'
Coopr is een vooruitstrevend PR-bureau en specialiseert zich in het integreren van traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR wereld ingenomen en werkt het voor o.a. Albert Heijn, Bosch, Coolblue, Harman Kardon, Heinz, LinkedIn, Netflix, SNS Bank en Sunny Cars. in 2014 werd het bureau uitgeroepen als FD Gazelle, een onderscheiding voor de snelstgroeiende bedrijven in Nederland.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- PR
- Rotterdam
- PR-bureau
- designer
- Dorieke Cieremans
- trainee
- consultant
- Rosanne van Setten
- Coopr
- bureau
- communicatie
- Joost Twigt
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
Laatste Nieuws
- Hersenstichting maakt impact van... 23-06-2025
- Kemari kiest koers: creativiteit met... 21-06-2025
- Heineken kiest Hagens als... 20-06-2025
- Presenter en Crossphase kiezen voor... 20-06-2025
- Engie toont menselijk gezicht met... 20-06-2025
- VanMoof geeft nieuwe S6 filmische... 20-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation