TVE neemt Bergslot Groep over
- Bureaus
- 13 jan 2019 @ 17:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - OutdoorReclamePromotie
- 13 jan 2019 @ 17:01
- Jeroen Mirck
TVE Reclameproducties uit Sint-Oedenrode heeft alle aandelen overgenomen van Bergslot Groep. Met de overname van Bergslot Groep ontstaat een van de grootste signbedrijven van Nederland met 130 werknemers.
De overname zorgt ervoor dat alle bedrijven profiteren van synergievoordelen in een consoliderende markt. Gezien de leeftijd van Jan Snijders, die sinds 2007 eigenaar was van Bergslot groep, is met Marktlink Fusies & Overnames gezocht naar een passende overnamekandidaat. Belangrijk voor Snijders was een kandidaat die de continuiteit van de bedrijven kon waarborgen.
Vier bedrijven
Onder de Bergslot Groep vallen de bedrijven Forty Five in Velp, Bergslot in Dedemsvaart en Bergslot GmbH voor de Duitse markt. In 2017 nam Bergslot Groep zelf Reclamespecialisten over.
De vier bedrijven verzorgen vrijwel alle soorten visuele communicatie zoals permanente outdoor signing, fleetmarking en point of salemateriaal. Afnemers zijn onder andere OV-bedrijven, grote retailers als Action, Jumbo en Lidl en ook multinationals als DPD en Randstad.
One-stop-shop
Hennie van Osch, eigenaar van TVE: 'De activiteiten van de overgenomen bedrijven zijn compleet aanvullend op de activiteiten van TVE. De overname is daarom een logische stap. Hiermee breiden wij onze dienstverlening uit en worden we een one-stop-shop op het gebied van outdoor en indoor visuele communicatie.'
Met name het online kanaal en het fleetmarking-segment zijn een nieuwe complementaire markt voor TVE, meent Van Osch. Fleetmarking is de bestickering en belettering van wagenparken en vervoersmiddelen voor het openbaar vervoer. 'Bergslot is in dit segment de toonaangevende partij.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten 2024
- JongeHonden kopen geen Cannes-tickets en organiseren Gap Year
- War Child activeert voorbijgangers met doneerbushokje op...
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison met influencermarketing...
- Effie Awards 2025 van start: drie nieuwe categorieën en een...
- Odido roept op: ‘Gebruik je stem’
Laatste Nieuws
- Bol helpt vakantiestress te fixen06-06-2025
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten... 05-06-2025
- Trotse medewerkers GVB werven... 04-06-2025
- Drie Nederlandse nominaties op... 04-06-2025
- Digitale Museumkaart krijgt frisse... 03-06-2025
- Odido roept op: ‘Gebruik je stem’03-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management