Postoffice Amsterdam presenteert nieuwe directie
- Bureaus
- 16 okt 2019 @ 09:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 16 okt 2019 @ 09:44
- Lucas Boon
Postoffice, Goud Sounds en Tone of Voice gaan verder onder de naam Postoffice Amsterdam. De postproductiemaatschappij krijgt daarnaast een nieuwe directie. We vroegen Corné Overbeeke, managing director, om een toelichting.
V.l.n.r.: Jurriaan Balhuizen, Corné Overbeeke en Boyo Frederix.
Na de oprichting in 1986 door Ad Rietvelt en Evelyn Hess is Postoffice in de loop der jaren verantwoordelijk geweest voor de productie van bekende reclamecampagnes voor onder meer Duyvis, Calvé en meer recent Reaal en Jumbo.
Postoffice Amsterdam bestaat nu uit drie afdelingen: visual effects, sound & music en voice casting.
De nieuwe directie bestaat uit Corné Overbeeke (managing director), Boyo Frederix (head of visual effects) en Jurriaan Balhuizen (head of sounds & music).
De toekomstplannen zijn vooral gericht op het buitenland, zo laat Overbeeke weten. 'Daar zagen we namelijk ook dat het idee van drie verschillende bedrijven moeilijk uit te leggen is.' Volgens Overbeeke bestaat er een groeiende behoefte aan snelheid en efficiëntie. 'Daarom specialiseren wij ons bijvoorbeeld met de visual effects-afdeling op characters, cars en crowds. We investeren veel tijd in onze eigen technologie om bijvoorbeeld veel sneller characters te maken en te animeren. Mooi voorbeeld daarvan zijn de fotorealistische dieren die we voor de commercial van Reaal met Freek Vonk hebben gemaakt.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers