Postoffice Amsterdam presenteert nieuwe directie

Postoffice Amsterdam presenteert nieuwe directie
  • Bureaus
  • 16 okt 2019 @ 09:44
  • 13874 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Strategie

Postoffice, Goud Sounds en Tone of Voice gaan verder onder de naam Postoffice Amsterdam. De postproductiemaatschappij krijgt daarnaast een nieuwe directie. We vroegen Corné Overbeeke, managing director, om een toelichting.

V.l.n.r.: Jurriaan Balhuizen, Corné Overbeeke en Boyo Frederix.

Na de oprichting in 1986 door Ad Rietvelt en Evelyn Hess is Postoffice in de loop der jaren verantwoordelijk geweest voor de productie van bekende reclamecampagnes voor onder meer Duyvis, Calvé en meer recent Reaal en Jumbo.

Postoffice Amsterdam bestaat nu uit drie afdelingen: visual effects, sound & music en voice casting.

De nieuwe directie bestaat uit Corné Overbeeke (managing director), Boyo Frederix (head of visual effects) en Jurriaan Balhuizen (head of sounds & music).

De toekomstplannen zijn vooral gericht op het buitenland, zo laat Overbeeke weten. 'Daar zagen we namelijk ook dat het idee van drie verschillende bedrijven moeilijk uit te leggen is.' Volgens Overbeeke bestaat er een groeiende behoefte aan snelheid en efficiëntie. 'Daarom specialiseren wij ons bijvoorbeeld met de visual effects-afdeling op characters, cars en crowds. We investeren veel tijd in onze eigen technologie om bijvoorbeeld veel sneller characters te maken en te animeren. Mooi voorbeeld daarvan zijn de fotorealistische dieren die we voor de commercial van Reaal met Freek Vonk hebben gemaakt.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken