Floris van Bommel strikt Katja Schuurman

Floris van Bommel strikt Katja Schuurman
  • Bureaus
  • 14 feb 2020 @ 09:40
  • 14518 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieCampagnesRetail

Katja Schuurman is de nieuwe ambassadeur van schoenenmerk Floris van Bommel. De samenwerking gaat komend najaar officieel van start.

In een nieuwe campagne, dit najaar, promoot Schuurman drie verschillende modellen uit de bestaande vrouwencollectie van Van Bommel. In de zomer van 2021 volgt de lancering van een 'capsule collectie'. So PR is verantwoordelijk bureau.

In maart reizen Katja Schuurman en Floris van Bommel zelf voor een fotoshoot af naar Granada en de bergen van de Sierra Nevada. Tijdens een kleine Spaanse roadtrip worden ze samen op de gevoelige plaat vastgelegd.

De samenwerking wordt najaar 2020 en voorjaar 2021 gecommuniceerd via algemene mediakanalen en 'enkele premium outdoor locaties'. Daarnaast verschijnen er advertenties in damesmedia zoals Linda, &C en MarieClaire.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken