Subway kiest voor The Gardeners
- Bureaus
- 18 mei 2020 @ 17:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPRPitches
- 18 mei 2020 @ 17:37
- Lucas Boon
Fastfoodketen Subway heeft na een pitch gekozen voor The Gardeners als zijn nieuwe PR- en activatiebureau. Centrale vraag in de pitch was om een ‘employer branding’-campagne te ontwikkelen, die ook makkelijk is uit te rollen in Zweden.
Daarnaast gaat The Gardeners de maandelijkse PR verzorgen voor Subway. Het bureau uit Amsterdam won vorige week ook al de pitch voor Infarm.
Door de coronacrisis zijn veel Subway-restaurants gesloten en hebben veel franchise owners personeelsleden gedwongen moeten laten gaan. Als straks de economie weer aantrekt, zal er dus veel personeel gevonden moeten worden. Aan The Gardeners de vraag om Subway neer te zetten als dé werkgever voor jongvolwassenen en daarmee het aantal sollicitaties te verhogen.
Maira Evers, managing director van The Gardeners, zegt: 'We zien veel kansen voor Subway in PR. Het merk biedt al jaren een vers alternatief voor traditioneel fastfood en focust zich naast zijn product ook op imago en de arbeidsmarkt. Met PR en toffe activaties kunnen wij daar als bureau een creatieve en nieuwswaardige bijdrage aan leveren.'
Annelies Poelsema, marketing manager bij Subway, voegt toe: 'De combinatie van creativiteit, inleving in onze doelgroep en het enthousiasme van het team heeft voor ons de doorslag gegeven om voor The Gardeners te kiezen. Ik ben ervan overtuigd dat we samen het verschil kunnen maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

