Subway kiest voor The Gardeners
- Bureaus
- 18 mei 2020 @ 17:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPRPitches
- 18 mei 2020 @ 17:37
- Lucas Boon
Fastfoodketen Subway heeft na een pitch gekozen voor The Gardeners als zijn nieuwe PR- en activatiebureau. Centrale vraag in de pitch was om een ‘employer branding’-campagne te ontwikkelen, die ook makkelijk is uit te rollen in Zweden.
Daarnaast gaat The Gardeners de maandelijkse PR verzorgen voor Subway. Het bureau uit Amsterdam won vorige week ook al de pitch voor Infarm.
Door de coronacrisis zijn veel Subway-restaurants gesloten en hebben veel franchise owners personeelsleden gedwongen moeten laten gaan. Als straks de economie weer aantrekt, zal er dus veel personeel gevonden moeten worden. Aan The Gardeners de vraag om Subway neer te zetten als dé werkgever voor jongvolwassenen en daarmee het aantal sollicitaties te verhogen.
Maira Evers, managing director van The Gardeners, zegt: 'We zien veel kansen voor Subway in PR. Het merk biedt al jaren een vers alternatief voor traditioneel fastfood en focust zich naast zijn product ook op imago en de arbeidsmarkt. Met PR en toffe activaties kunnen wij daar als bureau een creatieve en nieuwswaardige bijdrage aan leveren.'
Annelies Poelsema, marketing manager bij Subway, voegt toe: 'De combinatie van creativiteit, inleving in onze doelgroep en het enthousiasme van het team heeft voor ons de doorslag gegeven om voor The Gardeners te kiezen. Ik ben ervan overtuigd dat we samen het verschil kunnen maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers