Subway kiest voor The Gardeners
- Bureaus
- 18 mei 2020 @ 17:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPRPitches
- 18 mei 2020 @ 17:37
- Lucas Boon
Fastfoodketen Subway heeft na een pitch gekozen voor The Gardeners als zijn nieuwe PR- en activatiebureau. Centrale vraag in de pitch was om een ‘employer branding’-campagne te ontwikkelen, die ook makkelijk is uit te rollen in Zweden.
Daarnaast gaat The Gardeners de maandelijkse PR verzorgen voor Subway. Het bureau uit Amsterdam won vorige week ook al de pitch voor Infarm.
Door de coronacrisis zijn veel Subway-restaurants gesloten en hebben veel franchise owners personeelsleden gedwongen moeten laten gaan. Als straks de economie weer aantrekt, zal er dus veel personeel gevonden moeten worden. Aan The Gardeners de vraag om Subway neer te zetten als dé werkgever voor jongvolwassenen en daarmee het aantal sollicitaties te verhogen.
Maira Evers, managing director van The Gardeners, zegt: 'We zien veel kansen voor Subway in PR. Het merk biedt al jaren een vers alternatief voor traditioneel fastfood en focust zich naast zijn product ook op imago en de arbeidsmarkt. Met PR en toffe activaties kunnen wij daar als bureau een creatieve en nieuwswaardige bijdrage aan leveren.'
Annelies Poelsema, marketing manager bij Subway, voegt toe: 'De combinatie van creativiteit, inleving in onze doelgroep en het enthousiasme van het team heeft voor ons de doorslag gegeven om voor The Gardeners te kiezen. Ik ben ervan overtuigd dat we samen het verschil kunnen maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes