Verklaring Cannes Lions over Oekraïne en andere getroffen leden van de community
- Bureaus
- 4 mrt 2022 @ 14:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - BuitenlandCommunicatieCannes
- 4 mrt 2022 @ 14:00
- Peter van Woensel Kooy
De Cannes Lions organisatie geeft de volgende verklaring uit ter ondersteuning van de bevolking van Oekraïne en andere getroffen leden van de gemeenschap, ook binnen de advertising.
'We staan schouder aan schouder met onze vrienden in Oekraïne en onze vele partners en leden van de gemeenschap in Rusland die zich sterk verzetten tegen de acties van de Russische regering. Ondanks onze wens om creativiteit van waar dan ook te vieren, hebben we de beslissing genomen om geen inzendingen of delegaties van Russische organisaties voor Cannes Lions of de bijbehorende prijsprogramma's te accepteren.
Als onmiddellijke actie zullen Ascential en Cannes Lions een aanzienlijke donatie doen aan humanitaire liefdadigheidsinstellingen die in de getroffen regio werken. Bovendien, hoewel we erkennen dat dit slechts een klein gebaar is, verwelkomen we gratis alle Oekraïense creatievelingen die de Cannes Lions kunnen bijwonen.
Restituties op inzendingen van prijzen voor Oekraïense bureaus worden ook gehonoreerd. Een talentengids voor getroffen leden van de creatieve gemeenschap is opgesteld op het Lions-platform, we moedigen de wereldwijde gemeenschap aan om onze vrienden kracht te geven en te ondersteunen in deze moeilijke tijden. Betrokken leden van onze community kunnen hier een profiel aanmaken. Onze gedachten gaan uit naar de mensen van Oekraïne en andere getroffen leden van de gemeenschap in deze extreem moeilijke tijd.'
De Cannes Lions organisatie
Londen/ Cannes, 4 maart 2022
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing